انفجار پلوجوش در کرمان حادثه آفرید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: نشت گاز از یک دستگاه پلوجوش در پارکینگ یک منزل مسکونی در شهر کرمان، منجر به انفجار و حادثه آتش سوزی شد.

انفجار پلوجوش در کرمان حادثه آفرید

محمد حسین مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرمان، اظهار کرد: انفجار یاد شده در پارکینگ خانه ای در بلوار سیدی شهر کرمان رخ داد.

وی با بیان اینکه در ساعت 20 و 53 دقیقه شب گذشته وقع یک حادثه آتش سوزی به مرکز پیغام این سازمان گزارش شد، توضیح داد: نیروهای آتش نشانی از ایستگاه شماره شش سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان توضیح داد: خوشبختانه با کوشش به موقع نیروهای آتش نشانی، این آتش سوزی مهار شد.

وی علت وقوع این حادثه را نشت گاز از پلوجوش مطرح کرد.

مومنی با تاکید بر اینکه در این حادثه متاسفانه یک نفر به دلیل سوختگی مجروح شد، گفت: در حادثه یاد شده به تعدادی از وسایل داخل پارکینگ خسارت جدی وارد شد.

وی بی احتیاطی و عدم توجه به مسائل ایمنی را از مهم ترین دلایل آتش سوزی های اخیر در شهر کرمان دانست و گفت: در مرداد ماه سال جاری 128 مورد آتش سوزی در شهر کرمان رخ داد که از این تعداد 39 مورد مربوط به مراکز زباله ،37 مورد مربوط به جنگل و درختان، 29 مورد مربوط به مراکز مسکونی و مابقی مربوط به وسایل نقلیه، مراکز تجاری و دولتی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: در مجموع این حوادث 30 نفر نجات یافتند ،17 نفر مصدوم شدند و سه نفر نیز فوت کردند.

ق

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87000

به "انفجار پلوجوش در کرمان حادثه آفرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار پلوجوش در کرمان حادثه آفرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید