اجرای پروژه های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی نقطه عطف تاریخی برای اقتصاد استان است

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در جلسه کارگروه اشتغال: جلسه کارگروه اشتغال استان به ریاست دکتر باباخانی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و با حضور مدیران عضو این کارگروه برگزار گردید.

اجرای پروژه های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی نقطه عطف تاریخی برای اقتصاد استان است

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه؛ دکتر باباخانی در این جلسه با اشاره به تداوم کاهش نرخ بیکاری در سال گذشته گفت: کاهش مستمر نرخ بیکاری در چهار سال گذشته نویدبخش روزهای خوبی برای اقتصاد استان است بویژه اینکه در سال جاری پروژه های توسعه ای بسکمک در استان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: فرصت های به دست آمده برای توسعه استان از جمله تصویب منطقه آزاد قصرشیرین و نیز سرمایه گذاری 55 هزار میلیاردی وزارت نفت و شرکت های زیرمجموعه آن در استان دستاورد تاریخی و بسیار بزرگی است که با مساعدت ویژه وزیر نفت و پیگیری استاندار پرتلاش کرمانشاه محقق شده و اثرات آن در میان مدت و بلندمدت بر شاخص های اقتصادی استان ملموس خواهد بود.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار سپس به اثرات پروژه های توسعه ای برای استان اشاره و بیان داشت: یکی از تاثیراتی که وجود پتروشیمی اسلام آبادغرب از خود به جای گذاشته، رفع مشکل انتقال گاز به منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد به کمک پتروشیمی و همچنین فراهم کردن سرمایه گذاری دو پتروشیمی در پایین دست آن است و امید است سایر پروژه های بزرگ حوزه نفت و گاز استان نیز موجب جهش در توسعه استان شوند.

وی در ادامه از دستگاه های اجرایی خواست فرآیند کار زنجیره های ارزش در سال گذشته را آسیب شناسی کرده و نسبت به رفع مسائل آنها اقدام نمایند.

در این کارگروه گزارشی از آخرین شرایط سند اشتغال سال 1400 و برنامه ها و اقدامات اشتغالزایی سازمان بهزیستی ارائه و درباره آنها بحث و مصاحبه شد.

گروه ساختمانی ابان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 144854

به "اجرای پروژه های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی نقطه عطف تاریخی برای اقتصاد استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی نقطه عطف تاریخی برای اقتصاد استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید