آمار تلفات عابرین پیاده در کهگیلویه و بویراحمد بالا است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهدی جمالی نژاد عصر جمعه در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: کمتر شهری در کشور آمار تلفات عابرین پیاده در این سطح بالا دارد و باید هدفگذاری برای اجرای مطلوب طرح جامع ترافیک شهری محقق و فرهنگ سازی مناسبی نیز انجام گردد.

آمار تلفات عابرین پیاده در کهگیلویه و بویراحمد بالا است

جمالی نژاد با تاکید بر اجرای زمان بندی شده طرح جامع حمل و نقل شهر یاسوج، بیان داشت: اگر در بازه زمانی مناسب و به شکل اصولی تحقق این طرح را داشته باشیم، خروجی مناسبی در این راستا عملیاتی می گردد.

جمالی نژاد با اشاره به اهمیت جلسات شورای ترافیک، گفت: شورا باید مصوبات مناسبی داشته باشد، و جلسات و مصوبات نیز جدی گرفته گردد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه تنها ایجاد و توسعه زیرساختی به تحقق رشد ترافیکی شهرها منجر نمی گردد، بر نقش رویکردهای انسان محور در این راستا تاکید نمود و عنوان داشت: باید ابعاد ترافیکی و طرح های ترافیکی با نگاه صحیح انجام گرفته و فرهنگ سازی نیز گام موثری در تحقق و دستیابی به اهداف دارد.

وی اضافه نمود: ما اعتقاد جدی به فرهنگ سازی داریم و این مهم در کنار طرح جامع حمل و نقل گام موثری در برطرف مسائل ترافیکی شهر یاسوج است.

جمالی نژاد به بازدید از آبشار یاسوج اشاره نمود و عنوان داشت: می توان از ظرفیت های مینی بوس های برق و تعبیه پارکینگ در این نقطه بهره برد و تردد خودرو در این مسیر را کاهش داد.

جمالی نژاد گفت: شهر یاسوج می تواند به عنوان شهر سبز مطرح شده و با تعبیه مسیرهای دوچرخه سواری این شهر به عنوان شهری پیشرو در استفاده از دوچرخه معرفی گردد.

وی اضافه نمود: باید با رویکرد انسان محور گام برداشت و برای به جان انسان ها اهمیت قائل بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6518

به "آمار تلفات عابرین پیاده در کهگیلویه و بویراحمد بالا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار تلفات عابرین پیاده در کهگیلویه و بویراحمد بالا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید