2019 سال هیجان انگیزی برای خرید گوشی جدید است

به گزارش مجله سرگرمی، هنوز به نیمه سال 2019 نرسیده ایم و با این وجود، طی این مدت گوشی های فوق العاده زیادی روانه بازار شده و به همین خاطر، خرید گوشی جدید هم به کار بسیار سخت تری بدل شده است. علاوه بر این، هنوز چندین ماه تا سرانجام این سال فاصله داریم و با توجه به اینکه به زودی گوشی های جذاب تری معرفی می شوند، بخشی از خریداران با این موضوع دست به گریبان هستند که آیا باید حالا گوشی موردنظر خود را بخرند یا مدتی صبر نمایند تا گوشی بهتری روانه بازار گردد.

2019 سال هیجان انگیزی برای خرید گوشی جدید است

طراحی

این اولین باری نیست که در بین گوشی های پرچم دار گزینه های فوق العاده زیادی وجود دارد و طی چند سال گذشته روزبه روز به تعداد پرچم داران همه فن حریف افزوده شده است. اما باید بگوییم که تا چند سال قبل، شرکت های سازنده از لحاظ طراحی چندان ریسک نمی کردند و حتی از لحاظ مشخصه های سخت افزاری هم بسیار از آن ها مشابه یکدیگر بودند.

در سال 2018، شرکت های سازنده ناگهان توجه خود را به طراحی معطوف کردند و به همین خاطر طی مدتی کم، گوشی های مبتنی بر طراحی های جذاب و نوآورانه ای روانه بازار شد. با توجه به این روند، حالا بسیاری از گوشی ها از طراحی های شاخصی بهره می برند و برای خرید گوشی جدید باید از بین طیف گسترده ای از طراحی های مختلف دست به انتخاب بزنید.

چند مثال

در این زمینه باید به چند نمونه اشاره کنیم تا بهتر منظور خود را مطرح کنیم. سامسونگ برای گلکسی اس 10 پلاس تصمیم گرفته طراحی خاصی را عملی کند و این طراحی پیروز شده توجه کاربران زیادی را جلب کند. هواوی P30 پرو طراحی خیلی شاخصی ندارد ولی دوربین چهارگانه آن توانسته تمام رقبا را کنار بزند. شیائومی Mi 9 از مشخصات مشابه گلکسی اس 10 بهره می برد ولی با قیمت بسیار کمتری روانه بازار شده است.

سونی برای پرچم دار جدید خود به بهره گیری از نمایشگری با نسبت تصویر 21:9 روی آورده، آنر ویو 20 اولین گوشی مجهز به نمایشگر حفره دار است و از دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می برد و ضمناً گوشی های G7 موتورولا و نوکیا 7.1 نشان می دهند که برای خرید گوشی جذاب لازم نیست پول خیلی زیادی بپردازید. در زمینه ویژگی های خاص می توانیم به نوکیا 9 هم اشاره کنیم که از دوربین پنج گانه بهره می برد. در همین رابطه می توانیم به چندین گوشی دیگر هم اشاره کنیم و همین نشان می دهد که این سال، از لحاظ نوآوری سال فوق العاده ای برای گوشی های هوشمند بوده است.

گوشی های در راه

همانطور که گفتیم، صنعت گوشی های هوشمند بسیار هیجان انگیز شده است و ضمناً نباید گوشی های تاشو را از قلم بیندازیم. اگرچه گلکسی فولد حاشیه هایی به همراه داشته و هواوی میت ایکس هنوز عرضه نشده است، ولی این گجت ها می توانند طراحی گوشی های هوشمند را تا حد زیادی تغییر دهند. با معرفی نمایشگرهای لمسی، صنعت گوشی ها متحول شدند و گوشی های تاشو می توانند مانند نمایشگر لمسی، هوای تازه ای را برای این صنعت به ارمغان بیاورند. البته می دانیم که چنین گوشی هایی در حال حاضر بسیار گران قیمت هستند، ولی در هر صورت بر این صنعت تاثیرگذار خواهند بود.

سپس باید به فناوری 5G اشاره کنیم. با وجود اینکه این فناوری هنوز در ابتدای راه قرار گرفته است و در چند سال آینده در کشورهای مختلف همه گیر می گردد، ولی به هر حال در این سال می توانید گوشی 5G خریداری کنید. اگر از جمله کاربرانی هستید که با قیمت بالای این گوشی ها مسئله ای ندارید و می خواهید از گوشی خود تا چند سال بهره ببرید، خرید گوشی 5G تصمیم چندان عجیبی محسوب نمی گردد.

البته، نباید گوشی هایی که در ماه های باقی مانده سال 2019 معرفی می شوند را فراموش کنیم. از بین مهم ترین عناوین، می توانیم به نسل جدید گلکسی نوت، پیکسل 4، مدل های تازه نفس گوشی های هواوی میت و البته نسل بعدی آیفون ها اشاره کنیم. علاوه بر این، تا انتها سال میلادی، حداقل دو نسل جدید وان پلاس هم معرفی می گردد و البته در این میان بسیاری از گوشی های دیگر هم معرفی می شوند که هنوز از آن ها اطلاعی نداریم.

مطمئناً این گوشی ها در کنار ویژگی های شاخص، از طراحی های قابل توجهی هم بهره می برند. در سال 2019 شرکت های سازنده روزبه روز از کلیشه های همیشگی فاصله می گیرند و قابلیت های جدیدی را ارائه می دهند؛ از تشخیص حرکات دست در ال جی G8 گرفته تا دوربین عجیب گلکسی A80 و اوپو رینو. حالا دیگر به راحتی نمی توان ویژگی های جدید گوشی ها را پیش بینی کرد و همین موضوع خرید یک گوشی جدید را هیجان انگیزتر نموده است.

سازندگان گوشی های هوشمند چگونه می توانند آمار فروش خود را افزایش دهند؟

فقدان زمان ایدئال برای خرید گوشی جدید

برای خرید گوشی جدید هیچ وقت زمان ایدئالی وجود ندارد زیرا این صنعت به نوآوری های مختلف شهرت دارد و اگر همیشه دنبال محصول بعدی باشید، هیچ وقت نمی توانید گوشی جدیدی خریداری کنید. به همین خاطر بسیاری از کاربران به یک شرکت و حتی مدل خاص وفادار می مانند و هرچند سال یک بار، مثلاً مدل جدید گلکسی اس سامسونگ یا آیفون را خریداری می نمایند.

اما با پیروی از این روش، خود را از جذابیت های زیادی محروم می کنید و فقط به نفع کمپانی مذکور عمل می کنید. در حال حاضر شرکت های زیادی مشغول ارائه گوشی های هیجان انگیز هستند که از طراحی های متنوع و ویژگی های منحصربه فردی بهره می برند. به همین خاطر برای خرید گوشی جدید بهتر است که خود را فقط به یک برند محدود نکنید و از محصولات شرکت های مختلف بهره ببرید. البته کاملاً واضح است که قبل از خرید گوشی جدید به خصوص از یک کمپانی که تا حالا تجربه ای با محصولاتش نداشته اید، بهتر است که تحقیقات خود را انجام دهید تا بعد از خرید گوشی پشیمان نشوید.

سخن آخر

طبق گزارش های منتشر شده، کاربران نسبت به گذشته مدت بیشتری از گوشی های خود استفاده می نمایند. مطمئناً شرکت ها می خواهند تعداد بیشتری گوشی را به کاربران بفروشند و به همین خاطر با ارائه ویژگی های پر زرق وبرق کوشش می نمایند که توجه کاربران را برای خرید گوشی جدید جلب نمایند.

در هر صورت، اگر گوشی خود را در سال 2018 خریداری نموده اید و بدون هیچ مسئله ای کار می نماید، پس با خرید گوشی جدید تجربه کاربری چندان بهتری نخواهید داشت. اگر هم گوشی خود را در سال 2017 خریده اید باز هم این موضوع صدق می نماید ولی اگر بودجه کافی داشته باشید، احتمالاً برای خرید گوشی جدید وسوسه می شوید. اما اگر گوشی شما مربوط به 2016 یا قدیمی تر است، با خرید مدل جدید مطمئناً از لحاظ عملکرد و دوربین و بسیاری از موارد دیگر، با امکانات بسیار بهتری روبرو می شوید زیرا طی این چند سال، کیفیت گوشی ها بهبود قابل توجهی داشته اند.

در نهایت باید بگوییم که خوشبختانه انتخاب های خوب زیادی وجود دارد؛ از گوشی های مقرون به صرفه گرفته تا گوشی های گران قیمت، دست کاربران برای خرید گوشی جدید حسابی باز است و با کمی تحقیق می توانید گوشی جذاب مطابق با سلیقه و بودجه خود خریداری کنید.

این ویژگی های گوشی های هوشمند کاربردی اند یا صرفاً پرزرق وبرق هستند؟

نبودن

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21708

به "2019 سال هیجان انگیزی برای خرید گوشی جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2019 سال هیجان انگیزی برای خرید گوشی جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید