کفاشیان بی خیال استعفا، طبق اساسنامه عمل می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، کفاشیان می گوید: اساسنامه ما مقرراتی را مشخص نموده و ما طبق آن اساسنامه عمل می کنیم و در اولین مجمعی که تشکیل گردد تصمیم می گیریم. البته هنوز تاریخ برگزاری مجمع معلوم نیست.

کفاشیان بی خیال استعفا، طبق اساسنامه عمل می کنیم

کفاشیان هم مثل اصفهانیان استعفا نمی دهد

علی کفاشیان امروز(یکشنبه) در دفتر کار خود با ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران دیدار کرد که این دیدار به خوبی نشان می دهد علی کفاشیان هم همانند فریدون اصفهانیان از سمت خود استعفا نخواهد داد.

این در حالی است که چند روز پیش محمد رضا ساکت به بهانه بازنشستگی از سمت خود استعفا کرد. از سویی در صحبت هایی که از سوی مهدی تاج با وزیر ورزش شده بود این طور عنوان شد که این دو مدیر تا پیش از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال -که در تاریخ 9 دی برگزار می گرددپ از سمت خود استعفاء خواهند کرد اما مصاحبه فریدون اصفهانیان و برنامه های کاری که علی کفاشیان می چیند چنین چیزی را نشان نمی دهد.اصفهانیان گفته بود فدراسیون نهادی غیر دولتی است و ما هم منتظر جواب نامه مان از وزارت ورزش هستیم.

در عین حال کفاشیان در این باره گفته است:در حال اجرا پروسه قانونی هستیم. اساسنامه ما مقرراتی را مشخص نموده و ما طبق آن اساسنامه عمل می کنیم و در اولین مجمعی که تشکیل گردد تصمیم می گیریم. البته هنوز تاریخ برگزاری مجمع معلوم نیست.

3-185

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8419

به "کفاشیان بی خیال استعفا، طبق اساسنامه عمل می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان بی خیال استعفا، طبق اساسنامه عمل می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید