تاج: به وجود آمدن چالش در بعضی از مسابقات فوتبال طبیعی است، با وصول مطالبات استقلال و پرسپولیس در فیفا مسائل کم می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال و باشگاه های استقلال و پرسپولیس مبالغ زیادی از فیفا طلب دارند که اگر می توانسیم آنها را وصول کنیم این قدر مشکل اقتصادی وجود نداشت.

تاج: به وجود آمدن چالش در بعضی از مسابقات فوتبال طبیعی است، با وصول مطالبات استقلال و پرسپولیس در فیفا مسائل کم می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل سایت وزارت ورزش و جوانان, مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان با رؤسای فدراسیون ها گفت: فوتبال گستردگی بسیاری دارد و سالی پنج تا شش هزار مسابقه فوتبال در کشور برگزار می کنیم که طبیعی است در بعضی از آنها چالش و مسائلی به وجود آید و این چالش ها در تمام جهان هم وجود دارد.

وی ادامه داد: فوتبال دستاوردها و افتخارات زیادی در سال گذشته داشته است. چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب تاکنون چنین افتخاراتی در فوتبال نداشته ایم و این حرف نیست و با آمار مستند صحبت می کنیم. فدراسیون فوتبال و باشگاه های استقلال و پرسپولیس مبالغ زیادی از فیفا طلب دارند که اگر می توانستیم آنها را وصول کنیم این قدر مشکل اقتصادی وجود نداشت و باید برای حل این مشکل فکری گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین توضیح داد: با تمام این مسائل فوتبال ایران به راه خودش ادامه داده و می دهد. همین الان از مسابقات زیر 20 سال فوتسال آسیا داریم میزبانی می کنیم. معتقدیم فدراسیون های ورزشی باید سخنگو داشته باشند و باید از مواضع خود محکم دفاع نمایند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28555

به "تاج: به وجود آمدن چالش در بعضی از مسابقات فوتبال طبیعی است، با وصول مطالبات استقلال و پرسپولیس در فیفا مسائل کم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: به وجود آمدن چالش در بعضی از مسابقات فوتبال طبیعی است، با وصول مطالبات استقلال و پرسپولیس در فیفا مسائل کم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید