بی اطلاعی پرسپولیسی ها از تصمیمات وزارت بهداشت و سازمان لیگ

به گزارش مجله سرگرمی، مسئولان باشگاه پرسپولیس اطلاعی از قرنطینه کاروان این تیم پس از بازگشت به تهران ندارند.

بی اطلاعی پرسپولیسی ها از تصمیمات وزارت بهداشت و سازمان لیگ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیوع ویروس جهش یافته کرونا در کشور هند باعث شد تا سعید نمکی وزیر بهداشت کشور نسبت به بازگشت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به ایران واکنش نشان دهد.

سرخپوشان پایتخت که با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی های گروه E به کشور هند سفر کردند دهم اردیبهشت ماه به تهران باز می گردند تا خود را برای ادامه رقابت های لیگ برتر آماده نمایند.

این در حالی است که مقامات بلندپایه ستاد ملی مقابله با کرونا خواهان قرنطینه کاروان این تیم شده است تا پس از نمونه برداری از آنها مجوز حضور مجدد در مسابقات برایشان صادر گردد.

این در حالی است که طبق برنامه سازمان لیگ فوتبال شاگردان یحیی گل محمدی پس از بازگشت به تهران باید به اصفهان رفته تا 17 اردیبهشت ماه با سپاهان بازی کند و سپس به تهران بازگشته و دربی پایتخت را مقابل استقلال تهران رقیب سنتی اش برگزار کند.

وزارت بهداشت و مسئولان سازمان لیگ فوتبال در حالی برای پرسپولیس برنامه ریزی می نمایند که مدیران این باشگاه هیچ گونه اطلاعی از تصمیمات آنها ندارند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها برای برگزاری تمرینات و بازی های خود از هتل محل اقامتش خارج می گردد هر سه روز یک بار مورد آزمایش قرار می گیرد که تا کنون پاسخ آنها منفی بوده است.

انتشار نامه نمکی به معاون خود در مورد قرنطینه اردوگاهی باشگاه پرسپولیس باعث نگرانی خانواده بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است تا آنها بارها مجبور به پاسخگویی به تلفن های همراه خود شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19 فردا دوشنبه مقابل الوحده امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا بازی می نماید.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142507

به "بی اطلاعی پرسپولیسی ها از تصمیمات وزارت بهداشت و سازمان لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اطلاعی پرسپولیسی ها از تصمیمات وزارت بهداشت و سازمان لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید