حرف های غیرمنتظره یک طرفدار استقلال به یحیی

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس پیروز شد با تک گل عیسی آل کثیر حساس ترین دربی چند سال اخیر فوتبال ایران را ببرد و رقیب سنتی خود را با شکست بدرقه کند. بعد از برد با ارزش قرمز ها، طرفداران پرسپولیس به جشن و پایکوبی مشغول شدند و استادیوم را روی سرشان گذاشتند. از آنطرف استقلالی ها که بسیار ناراحت و عصبانی بودند، خیلی زود استادیوم را ترک کردند و تعداد اندکی از آن ها هم که دیگر نای بلند شدن نداشتند، روی سکو های آزادی شادی طرفداران رقیب را دیدن کردند.

حرف های غیرمنتظره یک طرفدار استقلال به یحیی

با این حال اتفاق جالبی موقع خروج یحیی گل محمدی از ورزشگاه رخ داد و یکی از هواداران استقلال که پیراهن این تیم را هم بر تن داشت، حرف های جالب، ولی در نوع خودش عجیب را به سرمربی پرسپولیس زد. وقتی یحیی از کنفرانس خبری بعد از بازی بیرون آمد و قصد خارج شدن از ورزشگاه را داشت، این هوادار جوان استقلال نزدیک یحیی شد و از او به شدت تعریف کرد. هوادار استقلال به سرمربی پرسپولیس گفت که خیلی او را دوست دارد و باعث افتخار او بود که گل محمدی را از نزدیک دید.

این هوادار که البته از باخت تیمش ناراحت بود، خطاب به یحیی گفت: با اینکه استقلالی هستم و امروز تیم من مقابل شما باخت، ولی من خیلی شما را دوست دارم و شما خیلی انسان باشخصیتی هستید. گل محمدی هم در پاسخ به ابراز علاقه این هوادار استقلال گفت: من هم از دیدنت خیلی راضی شدم و من هم دوستت دارم. امیدوارم همواره پیروز باشی.

این دیالوگ جالب بین یکی از هواداران استقلال و سرمربی پرسپولیس در نوع خودش هم جالب بود و هم عجیب. موضوعی که قبلا کمتر مشابه اش را دیده بودیم و کمتر سابقه داشته یکی از هواداران از سرمربی تیم رقیب تعریف کند و به او ابراز علاقه داشته کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164503

به "حرف های غیرمنتظره یک طرفدار استقلال به یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های غیرمنتظره یک طرفدار استقلال به یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید