داوری که شاید سپاهان را صدرنشین لیگ برتر کند

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس این فصل با قضاوت موعود بنیادی فر 5 امتیاز حساس را از دست داده است.

داوری که شاید سپاهان را صدرنشین لیگ برتر کند

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس باید از ساعت 18 در حالی در استادیوم آزادی به مصاف پیکان تهران بروند که با توجه به فزونی 2 بر صفر روز گذشته سپاهان اصفهان برابر نفت مسجد سلیمان شاگردان مورایس پیروز شدند به صورت موقت به صدر جدول صعود نمایند. از همین رو سرخ پوشان برا باز پس گیری صدرجدول باید در این ملاقات حساس به فزونی دست پیدا نمایند.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که قضاوت این ملاقات بر عهده موعد بنیادی فر خواهد بود. بنیادی فر تا بدین جایی فصل در 3 بازی قضاوت ملاقاتهای پرسپولیس را بر عهده داشته است. نکته جالب توجه آنجاست که شاگردان گل محمدی در هیچ یک از ملاقاتهای که در این فصل قضاوت آن بنیادی فر بر عهده داشته است به پیروزی دست نیافتند.

در هفته نخست مسابقات لیگ برتر ذوب آهن در حالی در استادیوم فولادشهر اصفهان پذیرایی پرسپولیس بود که قاضی این ملاقات بنیادی فر بود که در سرانجام کوشش دو تیم گلی را در پی نداشت تا این بازی بدون گل تمام گردد.

بنیادی فر دومین قضاوت خود برای سرخ پوشان را در هفته هفتم برابر تراکتور انجام داد که در سرانجام این بازی با تک گل محمد عباس زاده با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به سرانجام رسید.

آخرین قضاوت بنیادی فر در این فصل در ملاقاتهای پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم انجام شد در جایی که شاگردان جواد نکونام در استادیوم فولاد آره نا پیروز شدند با تک گل روبرت تورس شاگردان یحیی گل محمدی را شکست دهند.

حالا باید دید در این ملاقات سرنوشت ساز شاگردان یحیی گل محمدی می تواند در چهارمین بازی خودکه در این فصل قضاوت آن بر عهده بنیادی فر است این طلسم را خواهند شکست یا خیر؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164507

به "داوری که شاید سپاهان را صدرنشین لیگ برتر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری که شاید سپاهان را صدرنشین لیگ برتر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید