کالدرون: بازی نکردن نعمتی و عالیشاه با نظر من بود، 3 مدافع بین المللی دارم، مدیون بیرانوند هستم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در مورد بازی نکردن نعمتی و عالیشاه تصمیم با من بود.

کالدرون: بازی نکردن نعمتی و عالیشاه با نظر من بود، 3 مدافع بین المللی دارم، مدیون بیرانوند هستم

به گزارش ، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان بیان نمود: ابتدا به بازیکنان و تماشاگران تیم مان تبریک می گویم. بازیکنانم نمایش خوبی داشتند و شایسته کسب سه امتیاز بودند. در 9 سال قبل در این زمین پیروز نشده بودیم و می دانستیم بازی سختی در انتظار ما است.

بازیکنان توانمندی در تیم داریم

او اضافه کرد: در بازی قبل مقابل نفت مسجد سلیمان موقعیت های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشدند. بازیکنان توانمندی در تیم داریم و خوشبختانه در این بازی از موقعیت های خودمان استفاده کردیم.

کالدرون در مورد ذوب آهن گفت: ذوب آهن در بازی های اخیرش یک مساوی و برد داشته است و قطعا کیفیت بازی ما در این بازی باعث به دردسر افتادن حریف شد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درباره عملکرد بشار رسن در این مسابقه گفت: او 9 روز قبل از اردوی تیم ملی عراق به ایران بازگشت و برای این بازی کاملا به او اعتماد داشتم و نشان داد که بازیکن باکیفیتی است. کاملا از او راضی هستم.

کمیته انضباطی باشگاه در مورد نعمتی و عالیشاه تصمیم می گیرد

وی درمورد درگیری نعمتی و عالیشاه پیش از این ملاقات هم گفت: این اتفاق همواره در فوتبال رخ می دهد و ممکن است در آینده رخ بدهد. من خود فرزند دارم و اگر فرزندانم با هم درگیر شوند، درباره آن تصمیم می گیرم. درگیری آن ها روز قبل از بازی بود و تصمیم گرفتم در این ملاقات نباشند. فردا آن ها در تمرین حضور خواهند داشت و کمیته انضباطی باشگاه درباره آن ها تصمیم گیری می نماید.

کالدرون در مورد رضایت از شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی اظهار کرد: من از هر سه مدافع وسط تیمم راضی هستم. ما مسئله ای در خط دفاعی نداریم. هر کسی که بازی کند، عملکرد خوبی خواهیم داشت. هر سه مدافع من در سطح بین المللی و دارای شخصیت بزرگی هستند. ما این شانس را داریم که از سه مدافع خوب استفاده کنیم.

مدیون بیرانوند هستم و می دانم او برترین دروازه بان آسیا است

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل استفاده از رادوشوویچ در این مسابقه اظهار کرد: وقتی بیرانوند به هنگ کنگ رفت، از او پرسیدم که امکانش هست که کس دیگری به جای او برود یا خیر که به من گفتند اگر او شخصا نرود، ممکن است جایزه را از دست بدهد. به نظرم این موضوع حقیقت نداشت، چون بازیکن قطری در عین غیبت در مراسم جایزه را برد. من دوست نداشتم بیرانوند جایزه را از دست بدهد. از او پرسیدم که کی برمی گردی و او گفت دوشنبه می آید، اما سه شنبه شب به تهران آمد. به همین دلیل با یک جلسه تمرین نمی توانست به بازی برسد.

وی ادامه داد: می دانیم او بهترین دروازه بان آسیا است. من خیلی مدیون علی هستم، چون همواره از من حمایت نموده است. با این حال من اصول خودم را برای راهنمایی تیم دارم. این اصول برای همه یکسان است. به نظرم بیرانوند بهترین است. همچنین به رادوشوویچ به خاطر ارائه این عملکرد تبریک می گویم. عملکرد او اتفاقی نبود. این موضوع به این خاطر است که رادوشوویچ در کنار بهترین دروازه بان آسیا تمرین می نماید و می داند که شانس کمی خواهد داشت. با این حال او جوری تمرین می نماید که همواره در ترکیب اصلی باشد.

کالدرون تاکید نمود: بیرانوند به عنوان یک بازیکن و همبازی عالی است و شخصیت بزرگی دارد.

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62353

به "کالدرون: بازی نکردن نعمتی و عالیشاه با نظر من بود، 3 مدافع بین المللی دارم، مدیون بیرانوند هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: بازی نکردن نعمتی و عالیشاه با نظر من بود، 3 مدافع بین المللی دارم، مدیون بیرانوند هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید