کشت جو در مزارع تحقیقاتی دانشگاه آزاد آباده شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه آزاد واحد آباده از شروع کشت جو در مزارع تحقیقاتی این واحد دانشگاهی اطلاع داد و گفت: کار های تحقیقاتی به ما در راستای کسب درآمد های غیرشهریه ای یاری می نماید.

کشت جو در مزارع تحقیقاتی دانشگاه آزاد آباده شروع شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، همزمان با شروع فصل کشت و کار غلات، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده بخشی از زمین های تحقیقاتی خود را به زیر کشت جو برد.

محمد رستم پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده در حاشیه شروع عملیات کاشت این محصول کشاورزی، این اقدام را در راستای احیا و استفاده از زمین های مرغوب در اختیار این واحد دانشگاهی دانست و پس از آن کسب درآمد های غیرشهریه ای را دیگر هدف اصلی این کار برشمرد.

رستم پور بیان نمود: کسب درآمد های غیرشهریه ای یکی از مهم ترین راهبرد های دانشگاه آزاد اسلامی است که در واحد آباده با جدیت دنبال می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده عنوان کرد: تمام کوشش ما این است که با بهره گیری از ظرفیت های موجود و با حداقل امکانات به نهایت بهره وری و کارایی رسیده و محصولی باکیفیت فراوری کنیم.

وی با ابراز امیدواری اضافه نمود: که با کوشش بی وقفه همکاران شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش این واحد دانشگاهی باشیم و با به کارگیری ابزار ها و روش های مبتکرانه و خلاق هم از اتلاف سرمایه ها و هزینه کرد های بی مورد جلوگیری کنیم و هم بتوانیم شاهد افزایش فراوری و درآمد برای دانشگاه باشیم.

رستم پور یادآور شد: واحد آباده در کنار مزرعه کشت زراعی، کشت نهال درخت های میوه و ثمری متناسب با اقلیم منطقه را نیز در دستور کار خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61056

به "کشت جو در مزارع تحقیقاتی دانشگاه آزاد آباده شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشت جو در مزارع تحقیقاتی دانشگاه آزاد آباده شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید