تحویل50 هزار اقلام بهداشتی به دانشگاه های علوم پزشکی خراسان رضوی

به گزارش مجله سرگرمی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: برای برخورد با احتکار و اختفای ملزومات بهداشتی، 35 هزار انواع ماسک و 15 هزار اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده از متخلفان کشف و با دستور قضایی تحویل دانشگاه های علوم پزشکی این استان شد.

تحویل50 هزار اقلام بهداشتی به دانشگاه های علوم پزشکی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، رضا شجاعی اضافه کرد: تا به امروز 7 واحد متخلف در مشهد با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی پلمب شده است.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و افزایش احتیاج به مواد ضدعفونی کننده، ماسک های تنفسی و بعضی کالاهای پرمصرف، بازرسی ها در قالب طرح نظارتی ویژه کالاهای سلامت محور از ابتدای اسفند ماه در این استان شروع شده که در این مدت بیش از 14 هزار بازرسی از واحدهای مالی صورت گرفته و برای یک هزار و 89 متخلف فرم گزارش بازرسی صادر و به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی گفت: این طرح با همکاری و پشتیبانی دستگاه های اجرایی نظیر اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، دانشگاه های علوم پزشکی و نیروی انتظامی اجرا شده و بازرسی از محل های نگهداری کالاهای سلامت محور، داروخانه ها و فروشگاه های لوازم پزشکی و بهداشتی به صورت روزانه و با همکاری نمایندگان دستگاه های متولی در قالب گشت های مشترک انجام می گردد.

شجاعی با اشاره به حضور تیم های بازرسی در میادین میوه خراسان رضوی نیز اضافه کرد: 15 پرونده تخلف برای فروشندگان میوه و تره بار به ویژه میوه های موثر در پیشگیری از کرونا مانند لیمو ترش، سیر و زنجبیل با مبلغ بیش از 500 میلیون ریال در این استان تنظیم شده است.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75361

به "تحویل50 هزار اقلام بهداشتی به دانشگاه های علوم پزشکی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل50 هزار اقلام بهداشتی به دانشگاه های علوم پزشکی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید