سلامتی و پزشکی

آشنایی با طرز تهیه ماسک زردچوبه برای جوش صورت

زردچوبه واقعاً یک ادویه جادویی است. این ادویه پر مصرف نه تنها طعم و رنگ بهتری به مواد غذایی می افزاید، بلکه دارای خواص متعددی نیز می باشد. در این مقاله در رابطه با طرز تهیه ماسک زردچوبه برای جوش صورت صحبت خواهیم کرد.

20 اسفند 1402

فشارخون بالای بارداری ریسک زوال عقل را بالا میبرد

محققان دانشگاه تورنتو دریافتند زنان دارای سابقه فشارخون بالا در دوره بارداری 3.4 برابر بیشتر با ابتلا به زوال عقل عروقی در سنین بالاتر روبرو هستند. این نوع زوال عقل ناشی از اختلال در جریان خون در مغز است.

19 اسفند 1402

چرا نباید بچه ها را بوسید؟

متخصص بیماری های عفونی گفت: کسانی که تبخال دهانی دارند نباید بچه ها را بوسه دهند چراکه به وسیله بوسیدن ویروس های سرماخوردگی، آنفلوآنزا و تبخال دهانی انتقال می یابد.

19 اسفند 1402

چطور کانتورینگ صورت را با استفاده از کانسیلر انجام دهیم؟

کانتورینگ روش مناسب و قابل اعتمادی برای فرم دادن به اجزای صورت هنگام آرایش است. اما گاهی اوقات یکسری مسائل سر راهمان قرار می گیرد مثلا در خانه نیستیم و پالت کانتورینگ را همراه خود نداریم و مسائلی از این قبیل. در چنین شرایطی باید به دنبال راهکار ای باشیم...

19 اسفند 1402

آیا اهدای خون برای دختران نوجوان مضر است؟

اهدای خون از جمله اقداماتی است که انجام آن توصیه می گردد هرچند ممکن است برای دختران نوجوان خطرزا باشد.

19 اسفند 1402

توصیه های سلامتی در آستانه ماه رمضان

ماه رمضان و روزه داری همواره حال و هوای خاص معنوی و تاثیرات جسمانی بسیار زیادی دارد و همزمان شدن این ماه با روزهای گرم و طولانی سال، اهمیت توجه به تغذیه سالم و مناسب را دوچندان می نماید.

19 اسفند 1402

حرکت نهنگ پرنده در بدن انسان برای درمان سرطان

محققان مشغول ابداع یک ربات نهنگ پرنده هستند که می تواند در بدن انسان حرکت کند و دارو را به سلول های سرطانی برساند.

19 اسفند 1402

سودوکو می تواند مغز شما را جوان تر کند

تحقیقات جدید نشان می دهد که ممکن است حل پازل هم به جوان ماندن مغز یاری کند.

19 اسفند 1402

آشنایی با طرز تهیه نرم کننده طبیعی مو خانگی و فواید آن

از جمله خواص نرم کننده طبیعی مو استحکام بخشیدن به بافت و ریشه مو و ایجاد حالتی نرمی و درخشندگی در موهاست. و از آن مهمتر اینکه این مواد تقریباً بدون عوارض جانبی هستند.

19 اسفند 1402

طرز تهیه دمنوش برای درمان آنفولانزا و سرماخوردگی

تابستان با تمام گرما و سختی ها و خوشی هایش تمام شد و حالا فصل زیبای پاییز روبروی ماست. همه چیز فصل پاییز حتی با وجود سرما هم زیباست اما اگر با طرز تهیه دمنوش مخصوص فصل پاییز و زمستان آشنایی داشته باشید می توانید بدون هیچ مسئله ای و با سلامتی کامل از این...

19 اسفند 1402
تعداد: (28710)