چه چیزی سبب تاخیر در عرضه گوشی تازه سامسونگ شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - شرکت سامسونگ به دلیل کمبود تراشه عرضه آنلاین گوشی نو خود را به تاخیر انداخت.

چه چیزی سبب تاخیر در عرضه گوشی تازه سامسونگ شد

به گزارش خبرنگاران، اخیرا شرکت سامسونگ خصوصیات گوشی تازه Galaxy S21 FE را فاش کرد. این گوشی تازه قرار بود در ماه آگوست به بازار عرضه گردد، اما به علت کمبود تراشه ارائه آن به تاخیر افتاد. روز یکشنبه، مقامات سامسونگ اظهار کردند: ما عرضه آنلاین Galaxy S21FE را که برای اواسط اکتبر برنامه ریزی شده بود، لغو کردیم.

براساس گزارش ها، سامسونگ به علت کمبود تراشه جهانی و عملکرد بالای فروش Galaxy Z Flip 3 به این فکر افتاده است. گوشی تازه سامسونگ قرار بود از تراشه Snapdragon 888 و گره پردازشی 5 نانومتری این شرکت استفاده کند. بعلاوه این شرکت برای کاهش قیمت تلفن گلکسی S21 صفحه نمایشگر گوشی تازه خود را تغییر داده است.

به نظر می رسد که سامسونگ نمی خواهد خود را خیلی ضعیف نشان دهد و ترجیح می دهد روی ساخت موبایل های تاشو متمرکز گردد. انتشار اخیر سری آیفون 13 و سری پیکسل 6 آینده ممکن است سامسونگ را نگران کند که آیا Galaxy S21 FE می تواند در بین مدل های رده بالای اپل و گوگل حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر؟

انتظار می رود سامسونگ محصول تازه خود را به صورت محدود در بازارها عرضه کند تا بتواند به میزان کافی تراشه Snapdragon 888 را برای استفاده در Galaxy Z Flip 3 ذخیره کند. گفته شده، Galaxy S21 FE دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و رزولوشن 1080 است.

خصوصیات گوشی گلکسی S21 چیست؟

گوشی تازه سامسونگ، دارای یک دوربین سه گانه در پشت دستگاه با لنز 32 مگاپیکسل اصلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی است. بعلاوه این گوشی از یک باتری 4370 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می نماید. انتظار می رود S21 دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی باشد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 160190

به "چه چیزی سبب تاخیر در عرضه گوشی تازه سامسونگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه چیزی سبب تاخیر در عرضه گوشی تازه سامسونگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید