پینوکیو جوایز آنی را درو کرد

به گزارش مجله سرگرمی، پینوکیوی گیرمو دل تورو پیروز به کسب پنج جایزه از جمله بهترین فیلم از پنجاهمین دوره جوایز سالانه انیمیشن آنی شد.

پینوکیو جوایز آنی را درو کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، انیمیشن استاپ موشن پینوکیوی گیرمو دل تورو در جوایز سالانه انیمشن آنی علاوه بر جایزه بهترین انیمیشن، جوایز بهترین کارگردانی (گیرمو دل تورو و مارک گوستافسون)، شخصیت انیمیشن، موسیقی و طراحی تولید را به خود اختصاص داد.

این انیمیشن بر اساس طرح گریس گریملی از نسخه 2002 رمان ایتالیایی ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کلودی در سال 1883 ساخته شده است. صداپیشگان این فیلم شامل ایوان مک گرگور، دیوید بردلی، گریگوری من، بورن گورمن، جان تورتورو، ران پرلمن، فین ولفهارد، کیت بلانشت، تیم بلیک نلسون، کریستف والتس و تیلدا سوینتون می شوند.

پینوکیوی گیرمو دل تورو در جوایز اسکار نیز یکی از 5 نامزدهای نهایی دریافت جایزه در شاخه بهترین انیمیشن بلند است.

در سایر بخش های پنجاهمین دوره جوایز سالانه انیمیشن آنی، مارسل صدف کفش به پا نیز سه جایزه از جمله بهترین انیمیشن مستقل، صداپیشگی انیمیشن و نویسندگی را کسب کرد.

پینوکیو گیلرمو دل تورو، مارسل صدف کفش به پا، گربه چکمه پوش: آخرین آرزو، جانور دریا و قرمز شدن همگی برای کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن رقابت می کنند و ساخته دل تورو با کسب جایزه اصلی جوایز آنی، گام مهمی به سوی کسب اسکار برداشت.

سال گذشته میچل ها در برابر ماشین ها با کسب جایزه اصلی، جوایز آنی را به خود اختصاص داد اما در نهایت جایزه اسکار به انکانتو رسید.

  • دست پینوکیوی چوبی به آنی می رسد؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164482

به "پینوکیو جوایز آنی را درو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پینوکیو جوایز آنی را درو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید