پیشرفت 78 درصدی پایاب خداآفرین، کشاورزی مغان متحول می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد حاج رسولی ها پیش از ظهر شنبه در بازدید از شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در شمال استان اردبیل اضافه نمود: کوشش می گردد فاز اول این پروژه آبیاری و زهکشی تا سرانجام سال به بهره برداری برسد.

پیشرفت 78 درصدی پایاب خداآفرین، کشاورزی مغان متحول می گردد

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را طبق زمانبندی و برنامه ریزی قبلی مطرح نمود و ادامه داد: خوشبختانه با کوشش شرکت آب منطقه ای اردبیل شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه در زمان برنامه ریزی شده هستیم.

مدیرعامل شرکت منابع آب ایران با بیان اینکه این پروژه در فاز اول بالغ بر 36 هزار و 700 هکتار از اراضی منطقه مغان را تحت پوشش قرار خواهد داد، بیان داشت: وزارت جهاد کشاورزی هم با بهره برداری از شبکه فرعی می تواند راه را برای رشد و توسعه کشاورزی در منطقه هموار کند.

وی با اشاره به تحول در بخش کشاورزی مغان با بهره برداری از این پروژه توضیح داد: با اقدامات دو وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در این پروژه شاهد رشد و توسعه بخش کشاورزی در منطقه مغان خواهیم بود.

حاج رسولی ها همچنین با اشاره به اشتغالزایی این پروژه یادآور شد: خوشبختانه بخش مهمی از مسائل و چالش های منطقه که موضوع بیکاری است، به راه اندازی کامل این پروژه مرتفع خواهد شد.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5580

به "پیشرفت 78 درصدی پایاب خداآفرین، کشاورزی مغان متحول می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 78 درصدی پایاب خداآفرین، کشاورزی مغان متحول می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید