موفقیت دارچین در مقابله با آلزایمر و تسریع کاهش وزن

به گزارش مجله سرگرمی، دارچین ادویه خوش بویی است که از دارو های گیاهی خوش بو هم محسوب می گردد.در هر صد گرم پودر دارچین 10 گرم آب، 4 گرم پروتئین، 2/1 گرم چربی ،2/2گرم قند، 47 کیلوکالری انرژی و یک گرم کلسیم وجود دارد.

موفقیت دارچین در مقابله با آلزایمر و تسریع کاهش وزن

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

اثر ضدآلزایمر

دارچین حاوی دو ترکیب فوق العاده است که از مغز حفاظت می نمایند و مانع بروز آلزایمر می شوند. پروتئین تاو (Tau) که باعث بروز زوال عقل می گردد، مسائلی در ارتباطات داخلی نورون ها ایجاد می نماید.

این پروتئین ها همکاری بعضی از بافت های مغزی را دچار مشکل می نماید. دارچین به دلیل داشتن دو ترکیب مهم ذکر شده، از بروز این مسائل ممانعت می نماید.

اثر دارچین بر کاهش وزن

افرادی که مخلوط عسل و دارچین را نوشیده اند، کم اشتهایی و بی میلی به کربوهیدرات ها را تجربه نموده اند. اضافه کردن عسل و دارچین به رژیم غذایی می تواند راهی دلپذیر برای کنترل این عارضه و یاری خوبی برای کاهش وزن باشد. نصف این چای را قبل از خواب و باقی مانده آن را صبح بنوشید. از آن جایی که ممکن است این چای باعث کاهش قند خون گردد، بهتر است بیماران در باره مصرف آن با پزشک معالج خود مشورت نمایند.

این ماده غذایی سرشار از مواد معدنی مورد احتیاج بدن از جمله منگنز، آهن و کلسیم و همچنین فیبر است. رژیم غذایی پر دارچین می تواند آثار منفی خوراکی های پرچربی را کاهش دهد.

دارچین ادویه ای مهم و سرشار از مواد معدنی مورد احتیاج بدن مانند فیبر، منگنز، آهن و کلسیم و انواع ویتامین B2,B12,B6 ,B3 و ویتامین C، ویتامین D، مونوساکارید، فسفر، روی، پتاسیم، سلنیوم، کولین و لیکوپن و برای مردان و زنان مفید است.

مصرف دارچین بعد از زایمان، قاعدگی را به تأخیر می اندازد و به طور طبیعی، بارداری را کنترل می نماید. عده ای نیز معتقدند که فراوری شیر را در زنان افزایش می دهد.

پزشکان توصیه می نمایند افراد بالای 50 سال می توانند دارچین را به مقدار کم استفاده نمایند و مقدار زیاد آن باعث تأثیر منفی می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 139382

به "موفقیت دارچین در مقابله با آلزایمر و تسریع کاهش وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت دارچین در مقابله با آلزایمر و تسریع کاهش وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید