مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تناقض فقر و ثروت در سیلیکون ولی تا خط و نشان جدید فیسبوک

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تناقض فقر و ثروت در سیلیکون ولی تا خط و نشان جدید فیسبوک

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

تقابل ثروت و فقر در سیلیکون ولی به وضعیتی هشدار دهنده رسیده است. وضعیتی که البته طی چند سال اخیر نیز وجود داشته اما اکنون به اوج خود رسیده است. در ادامه مروری خواهیم داشت بر ابعاد این ماجرا و تاثیر آن بر غولهای فناوری.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد به زودی فیسبوک وارد آرایش حمله خواهد شد و ضد مخالفان و دشمنانش سپر دفاعی را بلند می نماید. این دقیقا محتوایی است که از جدیدترین سخنان مارک زاکربرگ برداشت می گردد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش های پژوهش مشترک گوگل و موسسه پیشبینی اقتصادیTemasek نشان می دهد اقتصاد اینترنتی جنوب شرقی آسیا تا سال 2025 به 240 میلیارد دلار می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سافت بانک که پیش از این از روبات فلفلی در کارهای خود استفاده می کرد. این بار به سراغ روباتی جدیدتر رفته که قرار است نظافت در ساختمانهای سافت بانک را بر عهده بگیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به زودی صدها فروشگاه اپل اقدام به فروش برنامه ای خواهند کرد که به رمزگشایی طلسم های هری پاتر می پردازد. این اقدام سراسری علاقه مندان به هری پاتر را که اهل کدنویسی هستند به وجد آورده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قطعا بارها و بارها در رسانه های مختلف خوانده اید که قرار است به زودی جنگی روباتیک رخ دهد. جنگی که اساسا بر پایه هوش مصنوعی است و احتمالا کشورهای زیادی را درگیر کند. اما به نظر می رسد این فرضیه مخالفانی سرسخت هم دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تیم کوک؛ مدیرعامل اپل می گوید مشخص مقررات برای سیلیکون ولی اجتناب ناپذیر و الزامی است. درواقع وی به عنوان رئیس یکی از سرشناس ترین شرکت های فناوری دنیا نگران آینده دنیا تکنولوژی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: انتخاب
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6682

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تناقض فقر و ثروت در سیلیکون ولی تا خط و نشان جدید فیسبوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تناقض فقر و ثروت در سیلیکون ولی تا خط و نشان جدید فیسبوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید