محتوای آموزشی رشته های مرتبط با فضای مجازی باز تدوین می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، این تفاهمنامه امروز (سه شنبه) با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف ارتقای سطح تعاملات و همکاری های مؤثر به امضا رسید.

محتوای آموزشی رشته های مرتبط با فضای مجازی باز تدوین می گردد

در این راستا، سیاستگذاری و تدوین اسناد ملی در حوزه های مشترک، بازمهندسی نظام حکمرانی علم، فرهنگ و فضای مجازی با توجه به فناوری های نوین، تبادل تجارب و دستاوردهای پژوهشی و مطالعاتی و نیز آنالیز و بهره مندی از ملاحظات فرهنگی و فضای مجازی، در تدوین، تصویب و راهبری اجرای سیاست ها، از جمله زمینه های همکاری عنوان شد.

همچنین مقرر شد محتوای آموزشی رشته های موجود و جدید در حوزه های مختلف علمی مرتبط با فضای مجازی، باز تدوین گردد و ظرفیت های پژوهشی و فناوری دانشگاه ها و مراکز ذی ربط به سمت برطرف نیازهای کشور در عرصه فضای مجازی مورد راهنمایی واقع گردد.

در راستای اجرای این تفاهمنامه، مقرر شد کمیته ای با حضور نمایندگان دو شورا تشکیل و هر 6 ماه یکبار گزارش پیشرفت اجرای مفاد این تفاهمنامه ارائه گردد.

این تفاهمنامه که در سه ماده، 10 بند و سه تبصره به امضای دبیران شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی رسید، بر لزوم رصد، پایش و آینده نگری و نیز ارزیابی و تحلیل حوزه علم، فرهنگ و فضای مجازی تأکید کرد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22589

به "محتوای آموزشی رشته های مرتبط با فضای مجازی باز تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتوای آموزشی رشته های مرتبط با فضای مجازی باز تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید