لهستان را بیشتر بشناسیم

به گزارش مجله سرگرمی، لهستان به عنوان کشوری اروپایی برای میزبان یک نشست ضد ایرانی انتخاب شده است. آنالیز ورشو در این قالب قابل آنالیز است.

لهستان را بیشتر بشناسیم

آریا زند آنچه لهستان را سگمنتی معنا دار نه برای اکنون بلکه برای فردای اتحادیه تبیین می نماید. رسیدن ورشو به مرزهایی از جهش یافتگی اقتصادی مرکب از آهنگ رشد اقتصادی و آهنگ جذب سرمایه گذاری خارجی است.که ورشو را در معادلات ژیواستراتژیک در پوزیشن الترناتیو و یا هدف قرار می دهد. به ترتیبی که می توان در نظر داشت که ورشو در افق بودجه 2025 اتحادیه احتمالا حداقل در زمینه های اقتصادی تا چه حد با بروکسل دچار اصطکاک حوزه لید خواهد شد. به این معادله می توان پارامترهای زیادی از دورنمای اقتصاد سیاسی توسعه اضافه کرد، کوشش برای اصلاح ضرایب اشتغال به وسیله مدولاسیون کارافرینی نواورانه،سایز دولت، کوشش جهت تسهیل فضای کسب وکار، کوشش برای جایگزینی مایندست نسل پیشین برامده از بحران های عهد کمونیسم، بازارایی هویت سرزمینی.

با نوشتن این معادله خواهیم دید ورشو حتی به لحاظ داخلی در چارک های زمانی 2018 لحظه به لحظه در حال تنفس تغییر در هندسه انتظارات، اهنگ مصرف، تورم و اشتغال است.موید این مفهوم به لحاظ تکنیکی نرخ مصرف، فراوری و تقاضای داخلی است. به طور دقیق تر می توان رد این دیفورماسیون را در نرخ گشایش حساب های بانکی و تنظیمات بدهی عمومی آنالیز کرد. و در قیاس با نرخ بدهی خارجی و سطح رزرو به وضوح پیشران ها این اجبار زمانی مکانی تغییر را مشاهده نمود.

در نظر داشته باشیم تراز تجاری ورشو مرکب از سبدی بسیار متنوع است که با دقت موزون و رو به رشد نگه داشته شده است. این سبد در حال حاضر با شرکای المانی، روسی و چینی و فرانسوی به سویی است که بتواند نیازهای مشترک را به ویژه در همسایه شرقی به بالانسی از اشتغال و توسعه محلی/سرزمینی رهنمون سازد.

امروز ورشو میانه راهی است که مقصد احتاقتصادی نظیر راهنمایی سرمایه به صنعت 4، جهش ریگولیشن بانکی، توجه به واردات ال ان جی، پوزیشنینگ در چرخه های استراتژیک ردیف فراوریات خاص کشتی، راکتور، هواپیما، خودرو، و همچنین صنایع فولادی، توسعه زیر ساخت در گیدنیا، سزین، گدانسک و تاثیر بر خطوط طلایی انتقال انرژی در دریای بالتیک برایش دور از دسترس نیست. نورد استریم، ابریشم یخی، نفت نروژ، مثلث لایه های اقتصادی نیرومند ژرمن/روس/اسکاندیناوی حتی به لحاظ تاریخی دورنمای اهنگ رشد و استراتژی سازی رشد این سرزمین را کمابیش نشان می دهد. تا انجا که شاید بتوان در پژوهشی رد سیاست های بوندس تاگ در ایجاد تناسب داخلی شرق و غرب را به قرار تقویت همکاری های بیزنس محور به آزمون سپرد.

و حالا این گام های ایالات متحده است که نه برای نمایش، برای یک مستر پلن جامع اقتصادی قابلیت اجرا پیدا خواهد نمود. به شرطیکه احتمالا ورشو (بخوانیم درگاه کیو) بتواند به جذب گستره ای از سرمایه ها دست بزند و یحتمل از پس بحران های ذاتی ژیوپولتیکی منطقه زیستش بر بیاید تا بتواند اهنگ رشد را موزون و پایدار نگه دارد. تا بتواند کوشش برای برساخت مزیت رقابتی و اخذ سهم در زنجیره های تامین جهانی را به تاب اور کردن اقتصاد خود پیوند بزند. فراموش نکنیم لهستان دارد معنا دار دستگاه و مواد اولیه وارد می نماید. و دارد معنا دار تجهیزات صادر می نماید. دارد معنا دار به توسعه شبکه هوایی می پردازد. معنا دار ترافیک بندری اش بالا رفته است. و دارد معنا دار در توریسم سرمایه می پذیرد و رشد می نماید.

انچه خواهیم دید پرده نخست از نمایش بین اذهانی است برای روزهای بعد آمدنی. آنچه خواهیم دید یک کمپین مارکتینگ با حضور سلبرتی های سیاست است. با اجرای پرزیدنتی که خیلی خوب مفهوم توسعه به قرار صنایع سنگین، انرژی و زیر ساخت را می شناسد. آنچه خواهیم دید یک ایونت پلنینگ تمام عیار است با سحنان زیبای یحتمل در قداست آزادی و والایی همزیستی فرهنگ محور، یک پرزنتیشن از نقاشی پر از رنگ های تند که وقتی به ان خیره می شوی درونش خود ایران نه تنها می تواند حضور داشته باشد بلکه اصلا خودش هم می تواند رنگ قالب گردد، حتی به رنگ اسمی سیاه. پژوهشگر توسعه

52312

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10477

به "لهستان را بیشتر بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لهستان را بیشتر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید