فیگو پس از 20سال از قصه جدایی جنجالی اش از بارسا پرده برداشت

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- لوئیس فیگو مهاجم پرتغالی اسبق تیم های بارسلونا و رئال مادرید تمام جزئیات جدایی جنجال برانگیز خود را از جمع آبی اناری ها و همچنین شرایط عجیب و غریب منجر به ترک سانتیاگو برنابئو را افشا کرد.

فیگو پس از 20سال از قصه جدایی جنجالی اش از بارسا پرده برداشت

به گزارش خبرنگاران، روزنامه مارکای اسپانیا روز شنبه نوشت: مرد پرتغالی در سال 2000 در اقدامی جنجال برانگیز و پر سر و صدا نیوکمپ را ترک کرد و با قراردادی به ارزش 62 میلیون یورو به دشمن قسم خورده آبی اناری ها یعنی سفیدپوشان مادرید ملحق شد.

این در حالی است که با وجود گذشت 20 سال از آن ماجرا، قصه انتقال وی همچنان موضوع داغ محافل فوتبالی چه در جمع طرفداران بارسا و چه در جمع کهکشانی ها محسوب می گردد.

فیگو در این باره گفت: پنج سال شگفت انگیز را در بارسلونا پشت سر گذاشتم چه از لحاظ شخصی و چه از نظر فوتبالی.

وی ادامه داد: اما در آن روزها یعنی تابستان سال 2000، گسپارت شانس اصلی ریاست بود؛ من او را نمی شناختم و حتی ذره ای به او اعتماد نداشتم.

فیگو در ادامه از قرارداد منعقد شده مابین مدیر برنامه های وی وفلورنتینو پرز پیش از انتصاب رئیس تازه بارسلونا پرده برداشت.

وی در این خصوص اضافه کرد: شرایط رفته رفته رنگ و بویی جدی می گرفت و ما به نقطه ای رسیده بودیم که مدیر برنامه های من پیش تر با یکی از نامزدهای کسب کرسی ریاست رئال یعنی پرز به توافقی رسیده بود؛ در حقیقت مدیر برنامه من اوراقی را امضا نموده بود که براساس آن در صورتی که به مادرید نمی رفتم مجبور بودم پول تمام بلیت های فروخته شده سانتیاگو برنابئو را برای یک سال به رئال پرداخت کنم.

پس از اینکه پرز در انتخابات برنده شد، فیگو در نهایت متقاعد شد که انتقال ممنوعه را عملی کند.

وی ادامه داد: زمانی که فلورتینو برنده انتخابات شد، من در تعطیلات بودم و مدیر برنامه و وکیل من برای متقاعد کردن من به محل اقامتم پرواز کردند؛ بعد از آن به لیسبون آمدیم و با پرز ساعت ها حرف زدم و سپس با همسرم تماس گرفتم و او را از تصمیمم برای امضای قرارداد با رئال مطلع کردم.

ستاره اسبق تیم ملی پرتغال در انتها تاکید نمود: در سال دشواری به مادرید رفتم؛ پس از فتح لیگ قهرمانان ایده های جدیدی در این تیم مطرح شده بود و با خوش شانسی لالیگا را هم فتح کردیم.

ورزشی**3991**9129

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19246

به "فیگو پس از 20سال از قصه جدایی جنجالی اش از بارسا پرده برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیگو پس از 20سال از قصه جدایی جنجالی اش از بارسا پرده برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید