فعالیت دوباره هتل های اصفهان در انتظار تصمیم گیری کمیته گردشگری است

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ازسرگیری فعالیت هتل های چهار و پنج ستاره استان منوط به تصمیم گیری کمیته گردشگری استان است.

فعالیت دوباره هتل های اصفهان در انتظار تصمیم گیری کمیته گردشگری است

حجت الله غلامی اضافه کرد: این تصمیم با توجه به سفرهای کاری روزهای اخیر و ضرورت دایر شدن و فعالیت مجدد بعضی هتل ها به منظور اقامت این مسافران گرفته شد.

وی تاکید نمود: هتل ها باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند لذا در این زمینه در کمیته گردشگری استان برای تهیه و آنالیز شرایط اجرای دستورالعمل ها جلساتی با حضور معاونت هماهنگی عمرانی و مالی استانداری، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و بعضی دستگاه های دیگر برگزار خواهد شد تا در این خصوص تصمیم گیری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به ورود بعضی هموطنان و مسافران خارجی از کشورهای دیگر به ایران گفت: کوشش می کنیم تا حتی الامکان این پروازها به سمت فرودگاه بین المللی امام تهران سوق پیدا کند چون در این فرودگاه امکانات معاینات، آزمایش و قرنطینه کافی وجود دارد.

غلامی اظهار داشت: همچنین گروه هایی از بهداشت و درمان استان در صورت پرواز به سمت اصفهان در فرودگاه شهید بهشتی استان مستقر و با معاینات دقیق آزمایش کرونا، نسبت به ترخیص مسافران اقدام می گردد.

غلامی تاکید نمود: همه مسافران تا معین شدن نتیجه قطعی آزمایش در فرودگاه قرنطینه می شوند و پس از معین شدن نتیجه منفی، امکان ترخیص آنها وجود دارد.

معاون استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین در جلسه امروز مقرر شد در باره تمدید مدت قراردادهای اجاره بها به پیشنهاد دادگستری استان، نامه ای به ستاد ملی ارسال تا در این زمینه تصمیم گیری مقتضی صورت گیرد.

تا به امروز بیش از 85 هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: چمدان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86694

به "فعالیت دوباره هتل های اصفهان در انتظار تصمیم گیری کمیته گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت دوباره هتل های اصفهان در انتظار تصمیم گیری کمیته گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید