عرضه Psychonauts 2 تا سال 2020 به عقب افتاد

به گزارش مجله سرگرمی، این طور که به نظر می رسد، معلوم نیست بالاخره قرار است در چه سالی شاهد عرضه دنباله بازی Psychonauts باشیم. استودیوی بازی سازی دابل فاین دوباره تاریخ عرضه بازی Psychonauts 2 را تغییر داده و آن را تا سال آینده میلادی به عقب انداخته است.

عرضه Psychonauts 2 تا سال 2020 به عقب افتاد

تیم شیفر (Tim Schafer)، مدیر و موسس استودیوی بازی سازی دابل فاین، در یک آپدیت به سرمایه گذاران بازی Psychonauts 2 گفته است که بازی زودتر از سال 2020 عرضه نخواهد شد. بازی Psychonauts 2 در سال 2015 در قالب یک کمپین سرمایه گذاری شد؛ طوری که مجموعه زیادی از افراد با یاری به ساخت بازی، در سود آن شریک شدند. در ابتدا قرار بود بازی در سال 2018 عرضه گردد، ولی عرضه آن تا سال 2019 به عقب افتاد و دو سه روز پیش هم که شنیدیم حداقل باید تا سال 2020 برای عرضه آن صبر کنیم.

البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اتفاقات متعددی برای بازی و هم چنین استودیوی دابل فاین اتفاق افتاده است. شرکت Starbreeze که قرار بود یکی از تهیه نماینده های بازی Psychonauts 2 باشد، به تازگی اعلام ورشکستگی کرد. از طرفی مایکروسافت به طور کلی استودیوی بازی سازی دابل فاین را خرید و در حال حاضر دابل فاین یکی از استودیوهای زیر مجموعه مایکروسافت محسوب می گردد. مایکروسافت هم چنین به جای Starbreeze به عنوان تهیه نماینده و توزیع نماینده بازی Psychonauts 2 فعالیت خواهد نمود. البته پلتفرم های اصلی بازی سر جای خود است و بازی روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بازی Psychonauts 2 در دسامبر سال 2015 رونمایی شد و یک ماه بعد، دابل فاین به وسیله پلتفرم جدید خودشان به اسم Fig بودجه آن را جمع اوری کرد؛ سرویسی که برخلاف کیک استارتر به افراد اجازه می دهد به نسبت رقمی که به ساخت بازی یاری می نمایند، در سود حاصل از فروش آن هم سهمی داشته باشند. بودجه ای نزدیک به 4 میلیون دلار برای ساخت بازی Psychonauts 2 جمع آوری شد و پس از مدتی هم شرکت Starbreeze به عنوان تهیه نماینده وارد پروژه شد و سرمایه بیشتری را به آن تزریق کرد.

تیم شیفر در قالب یک پیام، از سرمایه گذاران و افرادی که به ساخت بازی یاری نموده اند، معذرت خواهی نموده و گفته است: می دانیم که به خاطر انتظار بیشتر، شما را همواره ناراحت می کنیم، ولی هم چنین می دانیم که شما حمایتی شگفت انگیز از این موضوع خواهید داشت، چون شما هم مثل ما می خواهید بازی تا جای ممکن خوب باشد.

قسمت نخست بازی Psychonatus در سال 2005 برای کامپیوتر، پلی استیشن 2 و گیم کیوب عرضه شده بود و یک سکوبازی اکشن، با قصه ای بانمک و صد البته عجیب بود.

منبع: Polygon

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31820

به "عرضه Psychonauts 2 تا سال 2020 به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Psychonauts 2 تا سال 2020 به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید