عجیب و غریب ترین آدم های جهان!

به گزارش مجله سرگرمی، وبسایت عجیبترین -امیر امامی: در این مطلب 10 تا از عجیب ترین آدم های جهان آشنا می شوید که شاید نامشان را هم نشنیده باشید.

عجیب و غریب ترین آدم های جهان!

میشل لوتیتو (Michel Lotito)

او یک فرانسوی است که همه چیز می خورد. از تلویزیون گرفته تا دوچرخه، از آهن گرفته تا شیشه و پلاستیک و … البته اگر آن شیء کمی بزرگ باشد خوردنش نیز طول می کشد. مثلاً دو سال طول کشید از 1978 تا 1980 که او توانست یک هواپیما را بخورد. ظاهراً او یک معده و روده ای با دو برابر ضخامت قابل انتظار دارد و اسید گوارشی او دارای قدرت غیر معمولی است که به او امکان خوردن فلزات را می دهد.

دیوید ایکه (David Icke)

او بازیکن حرفه ای سابق فوتبال بریتانیایی و معتقد است که جهان را کسانی اداره می نمایند که از نسل خزندگانند. به نظر او این افراد تمایلات کودک آزاری و شیطانگرایانه دارند. او الیزابت دوم و جرج بوش را از نسل خزندگان قدیم می داند و در کتاب هایش (15 کتاب) سعی می نماید این افراد را معرفی و جهان را از دست آن ها نجات دهد. او پس از یک سخنرانی 5 ساعته برای دانش آموزان مورد تشویق دانشگاه تورنتو در سال 1999 نهاده شد.

یوشیرو ناکاماتسو (Yoshiro Nakamatsu)

مخترع ژاپنی که بیش از 3000 اختراع داشته (از جمله فلاپی دیسک) و رکورد جهانی را برای تعداد اختراعاتش دارد. او در 34 سال گذشته از تمام غذا هایی که خورده عکس گرفته و آن را تجزیه و تحلیل نموده. هدفش این است که 144 سال زندگی کند.

مهران کریمی ناصری (Mehran Karimi Nasseri)

مهران کریمی ناصری (یک پناه جوی ایرانی) که از سال 1988 در فردوگاه دو گل پاریس زندگی می نماید و از آن بیرون نیامده است. او به کشور های مختلفی تقاضای پناهندگی داده که ناپیروز بوده. فیلم ترمینال که در سال 2004 ساخته شده بود و تام هنکس در آن بازی می کرد با الهام از مهران کریمی ناصری بوده است. با وسیله ها و کیف هایش او همواره شبیه یک مسافر است و کسی به او توجه نمی نماید.

تای انگوک (Thai Ngoc)

یک تایوانی 64 ساله که بیش از سی و پنج سال است نخوابیده است. این مرد بعد از یک تب در سال 1973 دیگر نتوانسته بخوابد. ظاهراً این بیخوابی طولانی تأثیر مهمی بر سلامتی اش نداشته است.

سانجو باگات (Sanju Bhagat)

یک مرد هندی که برادر دوقلویش را حامله بود، یکی از عجیب ترین موارد پزشکی که یکی از دو جنین در داخل رحم دیگری مدفون شده است. او همواره فکر می کرد که توموری در داخل شکم خود دارد تا اینکه این تومور زیادی بزرگ شد و پزشک ها پس از عمل، اعضای انسان را از داخل شکم او بیرون آوردند. نکته جالب این است که وقتی یک دوقلو در بدن دیگری اسیر می گردد می تواند به زندگی خود مثل یک انگل ادامه دهد تا زمانی که آغاز به صدمه زدن به میزبان خود می نماید.

شوی چی یوکوی (Shoichi Yokoi)

یک سرباز ژاپنی که حتی پس از سرانجام جنگ جهانی دوم از ترس آمریکایی ها 28 سال در خفا زندگی می کرد. او با اینکه اعلامیه های سرانجام جنگ را دیده بود از سال 1944 تا 1972 در یک غار جنگلی زیرزمینی با دو نفر از ساکنان آنجا زندگی می کرد.

میتسو ماتایوشی (Mitsuo Matayoshi)

یک سیاستمدار ژاپنی که فکر می نماید خدا و مسیح است و تصمیم دارد جهان را با رسیدن به مدارج سیاسی تغییر دهد. او قائل به یکی بودن دین و سیاست است و می خواهد قوانین سازمان ملل را تغییر بدهد. او در انتخابات زیادی شرکت نموده، ولی پیروز نشده است.

لال بیهاری (Lal Bihari)

بیهاری هندی که یک کشاورز است در سال 1976 تا 1994 رسماً مرده اعلام شده بود و 18 سال با دولت و بوروکراسی هند جنگید تا ثابت کند که زنده است. ظاهراً عمویش با رشوه دولتی او را رسماً به کشتن داده بوده تا زمینش را تصاحب کند. او زمانی متوجه شد که می خواست از بانک وام بگیرد. بعداً معلوم شد که حداقل صد نفر دیگر هم سرنوشت او را دارند. این انجمن الان 20، 000 عضو دارد که تا سال 2004 آن ها پیروز شدند که 4 نفر از اعضا را زنده اعلام نمایند.

دیوید آلن بادن (David Bawden)

آمریکایی ای که از سال 1990 خود را به به پاپی انتخاب نموده است. او و طرفدارنش انتخابات واتیکان را به رسمیت نمی شناسند. آلن را 6 نفر از جمله والدینش به پاپی برگزیدند. او همچنان به کارش ادامه می دهد.

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

dorezamin.ir: مجله دور زمین | تور ایتالیا اسپانیا، تور اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی

منبع: برترین ها
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27583

به "عجیب و غریب ترین آدم های جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب و غریب ترین آدم های جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید