آغاز ناامیدکننده فیلم تازه اسپیلبرگ در گیشه

به گزارش مجله سرگرمی، داستان وست ساید ساخته استیون اسپیلبرگ با فروش تنها 10 میلیون و 500 هزار دلار در اکران افتتاحیه، گیشه را ناامید کرد.

آغاز ناامیدکننده فیلم تازه اسپیلبرگ در گیشه

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، فیلم داستان وست ساید به کارگردانی استیون اسپیلبرگ که اقتباسی مدرن از نمایشنامه عاشقانه رومئو و ژولیت نوشته ویلیام شکسپیر است، در سه روز اول اکران تنها 10 میلیون و 500 هزار دلار فروش کرد و اگرچه پرفروش ترین فیلم این آخر هفته شد، اما دیزنی و استودیو قرن بیستم را که 100 میلیون دلار برای ساخت این فیلم هزینه نموده اند، حسابی نگران کرد.

ممکن است فیلم نو اسپیلبرگ در فاصله بین جشن کریسمس و آغاز سال نوی میلادی تماشاگران بیشتری را به خود جلب کند، اما به هر روی فروش 10 میلیون دلاری برای یکی از تحسین شده ترین فیلم های سال که فقط هم در سینما ها اکران شده، آغاز چندان خوبی نیست.

اگرچه در دوران شیوع کرونا همه فیلم های موزیکال نو در جلب تماشاچی مشکل داشتند، اما این که داستان وست ساید که یکی از محبوبترین داستان ها در تاریخ تئاتر موزیکال است و به کارگردانی یکی از پیروز ترین کارگردانان هالیوودی ساخته شده، از موزیکال در ارتفاعات (In the Heights) هم آغاز کم فروغ تری داشته هم برای سینماداران و هم برای استودیو های شناخته شده نگران نماینده است.

داستان وست ساید دومین اقتباس بلند از یک تئاتر موزیکال است که در سال 1957 در برادوی به روی صحنه رفت. فیلمنامه این فیلم را تونی کوشنر نوشته و نقش های اصلی آن را انسل الگورت و ریچل زگلر بازی می نمایند.

دیوید ای. گراس، مدیر موسسه مشاوره فرنچایز اینترتیمنت ریسرچ، درباره آینده فیلم نو اسپیلبرگ در گیشه می گوید: اگر داستان وست ساید بخواهد به سوددهی برسد باید هم در سینما های داخل آمریکا هم در بازار های بین المللی با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

این فیلم تا به امروز در 37 بازار بین المللی تنها 4 میلیون و 400 هزار دلار فروش نموده که مجموع فروش آن در دنیا را به 14 میلیون و 900 هزار دلار می رساند.

نگاهی به پرفروش ترین فیلم های این آخر هفته در آمریکا

انیمیشن افسون پس از آن که دو هفته متوالی در صدر لیست پرفروش ترین فیلم ها بود، این هفته با 9 میلیون و 400 هزار دلار فروش از 3 هزار و 750 سینما، در رتبه دوم این لیست نهاده شد. این انیمیشن تا به امروز در مجموع 150 میلیون دلار در گیشه دنیای فروش نموده است.

شکارچیان روح: افترلایف یکی دیگر از گزینه های محبوب تماشاچیان آمریکایی بود. این فیلم کمدی و علمی-تخیلی در چهارمین هفته اکران با 7 میلیون و 100 هزار دلار فروش سومین فیلم پرفروش این هفته در گیشه آمریکا شد و دو فیلم خاندان گوچی (4 میلیون دلار فروش) و جاودانه ها (3 میلیون و 100 هزار دلار فروش) به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم این لیست ایستادند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164197

به "آغاز ناامیدکننده فیلم تازه اسپیلبرگ در گیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ناامیدکننده فیلم تازه اسپیلبرگ در گیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید