سایبرپانک 2077 به این زودی ها به پلی استیشن استور بازنخواهد گشت

به گزارش مجله سرگرمی، در جریان همه حاشیه هایی که برای بازی سایبرپانک 2077 پیش آمد، یکی از عجیب ترین و عظیم ترین ها واکنش سونی بود که تصمیم گرفت بازی سایبرپانک 2077 را از پلی استیشن استور حذف کند. اکنون که حدود 6 ماه از عرضه بازی سپری شده است، همچنان این بازی به فروشگاه دیجیتالی سونی بازنگشته است و به نظر می رسد که استودیو سی دی پراجکت رد هم نمی داند چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

سایبرپانک 2077 به این زودی ها به پلی استیشن استور بازنخواهد گشت

همه چیز از زمانی آغاز شد که کاربران متوجه مسائل بزرگ نسخه کنسولی بازی سایبرپانک 2077 شدند و به همین خاطر از سی دی پراجکت رد درخواست کردند که هزینه بازی را به آن ها بازگردانند. سی دی پراجکت گفت که هواداران می توانند از مایکروسافت و سونی این درخواست را انجام دهند. مایکروسافت به درخواست زیادی از کاربران پاسخ گفت و پول بسیاری از کاربران را به آن ها بازگرداند.

با این حال، مسأله اصلی شرکت سونی بود که از طرفی تعداد بیشتری بازی را روی کنسول های سونی خریده بودند و از طرف دیگر سیاست های ریفاند این شرکت کمی بسته تر است. از آنجایی که توافقی میان سی دی پراجکت رد و سونی رخ نداده بود و درخواست هواداران بسیار زیاد بود، سونی تصمیم گرفت به صورت استثنا پول همه افرادی که سایبرپانک را خریداری نموده اند بازگرداند. با این حال نکته جنجالی این بود که سونی گفت تا زمانی که مسائل بازی بهبود پیدا ننموده و وضع آن مطلوب نشده است، بازی سایبرپانک 2077 از پلی استیشن استور حذف خواهد شد.

اکنون در جریان جلسه اخیر مدیران شرکت سی دی پراجکت رد با سرمایه گذاران، اشاره ای هم به این موضوع شد. سرمایه گذاران از مدیران استودیو خواستند که جزئیاتی از بازگشت این بازی روی پلی استیشن استور بدهند اما آدام کیچینسکی (Adam Kicinski)، مدیرعامل استودیو سی دی پراجکت رد، در پاسخ گفت: متأسفانه من اطلاع جدیدی درباره این موضوع ندارم. ما همچنان در حال گفت وگو و مذاکره هستیم و با عرضه هر کدام از آپدیت ها شرایط بازی روی کنسول ها بهتر می شود و این پیشرفت قابل مشاهده است. با این حال، همان طور که گفتیم این تصمیم کاملا به سونی بازمی شود و ما منتظر هستیم که آن ها اطلاعاتی درباره این موضوع به ما بدهند. تا آن موقع، من نمی توانم چیز بیشتری به شما بگویم.

ماه گذشته، استودیو سی دی پراجکت رد به صورت رسمی گفت که حدود 30 هزار نسخه از بازی سایبرپانک ریفاند شده است که البته این آمار نسبت به فروش بازی که تا دسامبر 2020 حدود 13.7 میلیون نسخه بوده است، درصد کمی به حساب می آید.

آدام کیچینسکی همچنین گفت که این استودیو خود را موظف می داند که مسائل فنی بازی را برطرف کند و در نظر ندارد که سایبرپانک 2077 را به صورت کامل رها کند و چنین چیزی در برنامه آن ها نیست.

منبع: Gameindustry.biz

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

iraniro.ir: تور داخلی ایران: گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 147627

به "سایبرپانک 2077 به این زودی ها به پلی استیشن استور بازنخواهد گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایبرپانک 2077 به این زودی ها به پلی استیشن استور بازنخواهد گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید