رسانه ها روحیه خود باوری، ایستادگی و امید در جامعه را تقویت کنند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علی قاسمی مدیر مسئول هفته نامه صبح صادق سپاه پاسداران سه شنبه شب در همایش اصحاب رسانه که در سالن فرهنگ سرای بانو برگزار شد اظهارداشت: خبرنگار باید مطالب آماری ذهنی زیادی داشته باشد تا بتواند موفق عمل کند.

رسانه ها روحیه خود باوری، ایستادگی و امید در جامعه را تقویت کنند

جانشین سیاسی سپاه گفت: کسانی که وارد عرصه اطلاع رسانی می شوند باید اصول خبرنویسی را بلد باشند و پس از طی دوره های آموزشی مهارتهای کسب شده را در کارها بکار گیرند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید با شرایط جدید تحریم ها آشنا شوند و اهداف دشمن را نیز بدانند سپس با ظرافت و هوشیاری کامل به گونه ای رفتار کنند تا تزریق ناامیدی و یاس در جامعه صورت نگیرد بلکه روحیه خود باوری و استقامت در جامعه را تقویت کنند.

قاسمی بیان کرد: در کنار تشدید تحریم های 90 روزه و محدودیت معاملات دلار، طلا و خودرو و فلزات گرانبها که از امروز اغاز می شود کارهای متعددی توسط آمریکا صورت خواهد گرفت تا به اقتصاد کشور آسیب بزنند و اگر رهگیری پولی مالی را نتوانند داشته باشند از طریق FATF اهداف خود را دنبال خواهند کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته ترامپ تمایلی به جنگ ندارد اما فشار اقتصادی را بیشتر کرده تا مذاکره دیگری را به ما تحمیل کند اما باید دانست شرایط امروز از تحریمهای سال 92 بیشتر نیست.

قاسمی اظهارداشت: باید راهکارهای متعددی برای برون رفت از مشکلات داشته باشیم و روابط خود را با برخی کشورهای همسایه و منطقه گسترش دهیم تا اهداف استکبار را خنثی کنیم.

وی بیان کرد: امروز کشورهای چین، هند، روسیه و مکزیک ظرفیت خوبی برای خنثی کردن پیامدهای تحریم ها دارند و باید از آن استفاده کنیم و در این میان اتکا به توان داخلی نیز ضروری است.

قاسمی اظهارداشت: اگر بتوانیم در همین وضعیت 51 میلیارد دلار وارد کشور کنیم و 7 ماه مقاومت شود دیگر تحریم ها خاصیت خود را از دست می دهد.

وی بیان کرد: متاسفانه به دلیل عملکرد برخی مدیران شاهد بی اعتمادی مردم به مسئولان هستیم که با کمک رسانه ها باید نور امید به جامعه تزریق شود و هر رسانه سهم خود را انجام دهد.

ترمیم کابینه برای کاهش بی اعتمادی ضروری است

وی در ادامه گفت: باید سران سه قوه برای برون رفت از مشکلات تدبیر کنند و در این میان ترمیم کابینه، برخورد با مفسدان اقتصادی از سوی دستگاه قضایی ضروری است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 370

به "رسانه ها روحیه خود باوری، ایستادگی و امید در جامعه را تقویت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها روحیه خود باوری، ایستادگی و امید در جامعه را تقویت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید