دبیر: علی نژاد تمام قد پشت کشتی ایستاده است، از دو نفر در وزارت ورزش ناراحتم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون کشتی گفت: از دو نفر در وزارت ورزش ناراحتم و می گویم، اما از سلطانی فر و علی نژاد سپاسگزارم که همه جا حامی ما بودند.

دبیر: علی نژاد تمام قد پشت کشتی ایستاده است، از دو نفر در وزارت ورزش ناراحتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا دبیر در مراسم رونمایی سایت جدید فدراسیون کشتی، بعد از ارائه توضیحاتی در خصوص طراحی جدید سایت، به معاون وزیر گفت: تشکر ویژه از علی نژاد دارم که تمام قد پشت ماست، چون خودش 12 سال در ووشو بوده است. او در فدراسیون خودش عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی است. جایی که می شد از علی نژاد تشکر کرد، اینجا بود. او جزو مدافعان سرسخت کشتی در 7، 8 سال اخیر بوده است.

وی اضافه کرد: وقتی می گوییم کشتی ورزش ما اول است، باید در همه چیز اول باشد. وقتی نماینده در هیئت رئیسه فدراسیون نداشته باشیم، نمی توانیم اول جهان باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید نمود: در سایت جدید فدراسیون اپلیکیشن برای داوران درست کردیم و تعیین است چه کسی می تواند به مسابقه برود و کسی نمی تواند اعتراض کند.

وی در خصوص قابلیت های جدید سایت فدراسیون کشتی توضیح داد: در طراحی سایت رزومه کلیه قهرمانان و مدال آوران وجود دارد که کسی نتواند ادعای کسب مدال داشته باشد. بخش استان ها نیز به فدراسیون ها لینک شده است.

دبیر در خصوص باشگاه هواداری کشتی گفت: نگاه ما به این حوزه به عنوان درآمد پایدار است. ما با چند شرکت صحبت کردیم، اما یک جا همکاری قطع شد، چون اهداف ما تامین نشد.

وی مطرح کرد: علی نژاد در چند حوزه به صورت شخصی کار ما را دنبال می نماید و جلسات شخصی برای کشتی می گذارد. تنها خواهشی که از او دارم، این است که همینطور محکم از کشتی حمایت کند. از دو نفر در وزارت ورزش ناراحتم و می گویم، اما از سلطانی فر و علی نژاد متشکرم که همه جا حامی ما بودند. پول ورزش کم است. دو نفر ویژه به کشتی لطف دارند.

facloob.ir: کلوب فارسی | دورهمی خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 100614

به "دبیر: علی نژاد تمام قد پشت کشتی ایستاده است، از دو نفر در وزارت ورزش ناراحتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: علی نژاد تمام قد پشت کشتی ایستاده است، از دو نفر در وزارت ورزش ناراحتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید