خبرنگاران علی نژاد: برای ارتقای کُشتی به اسباب روز جهان مسلح شویم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر می خواهیم حرف اول را در کشتی جهان بزنیم باید به اسباب روز مسلح شویم.

خبرنگاران علی نژاد: برای ارتقای کُشتی به اسباب روز جهان مسلح شویم

مهدی علی نژاد امروز (دوشنبه) در جریان افتتاح سایت جدید فدراسیون کشتی اضافه کرد: یکی از ویژگی های فدراسیون پیروز این است که در همه حوزه ها پیروز باشد و یکی از این حوزه ها به روز بودن در حوزه الکترونیک است.ما اگر می خواهیم حرف اول در کشتی جهان بزنیم باید به اسباب روز مسلح شویم.

وی ادامه داد: علیرضا دبیر از زمان حضور در فدراسیون کشتی زحمات زیادی برای کشتی کشید. لیگ پویا، انضباط اقتصادی و انضباط اداری حوزه هایی است که رییس فدراسیون کشتی به آنها رسیدگی کرده است.

وی در مورد تامین بودجه فدراسیون کشتی گفت: هر میزانی که در توان باشد، به کشتی کمک می کنیم اما می دانیم این هزینه ها کفاف فدراسیون را نمی دهد و فدراسیون باید خودش هم همانطور که دبیر به دنبالش است، درآمدزایی داشته باشد. هر ورزشی یک بازار کناری دارد. فدراسیون ها بیشتر درگیر مسایل فنی و اداری هستند. فدراسیون ها باید به فکر درآمد زایی باشند.

علی نژاد یادآور شد:مکانیزم بودجه سال 99 تغییر کرده است. ما 1000 امتیاز برای فدراسیون تعریف کردیم. هر فدراسیونی که مدال بیشتر بگیرد امتیاز بیشتر به دست می آورد و به طبع آن پول بیشتری می گیرد. تا اواسط تیر بودجه ها معین می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همچنین با قدردانی از مسوولان سازمان لیگ کشتی گفت: برگزاری لیگ باعث پویایی یک رشته است. لیگ بایستی در خدمت تیم ملی باشد چون باعث آمادگی همیشگی کشتی گیران می شود. لیگ چرخه اقتصادی را به حرکت در می آورد و باعث می شود کشتی گیران با آرامش روانی به تمرینات خود بپردازند. برگزاری لیگ در سال 98 روی خیلی از حرف و حدیث ها از جمله اینکه لیگ برگزار نشود یا به صورت رفت و برگشت نباشد، خط بطلان کشید.

فدراسیون کشتی ایران در جدیدترین اقدام خود سایت قدیمی فدراسیون کشتی که سال ها در دسترس مخاطب بود را با شیوه جدیدی طراحی کرد و این سایت امروز با حضور مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان و علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی رونمایی شد.

دبیر، در این جلسه در مورد سایت جدید فدراسیون کشتی، گفت: دوست داریم فدراسیون کشتی در همه چیز اول باشد. از طرفی در نظر داشتیم که مخاطبان در مراجعه به سایت با راحتی بیشتری به اخبار و اطلاعات دسترسی داشته باشد.

کریمی، مسوول طراحی سایت فدراسیون کشتی، در مورد سایت و کار این سایت اعلام نمود: با توجه به درخواست رییس فدراسیون مبنی بر دسترسی راحت به اطلاعات سایت و به روز کردن سایت، طراحی های لازم را انجام دادیم و در همین جهت سایت های باشگاه های مطرح جهان را بررسی کردیم و به یک الگوی مناسب که تقریبا شبیه هیچ سایتی نیست، رسیدیم.

وی ادامه داد: از جمله مواردی که در نظر گرفتیم این بود که اطلاعات قدیمی سایت حفظ شده و دسترسی به اخبار و اطلاعات گذشته همچنان ممکن خواهد بود که از مزایای این سایت جدید است.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97879

به "خبرنگاران علی نژاد: برای ارتقای کُشتی به اسباب روز جهان مسلح شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علی نژاد: برای ارتقای کُشتی به اسباب روز جهان مسلح شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید