خبرنگاران توزیع بسته های حمایتی ویژه کارگران در مشهد شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، مشهد- خبرنگاران- همزمان با ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور مدیران استانی توزیع بسته های حمایتی ویژه کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا در مشهد شروع شد.

خبرنگاران توزیع بسته های حمایتی ویژه کارگران در مشهد شروع شد

به گزارش روز یکشنبه استانداری خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی در این مراسم گفت: بخش زیادی از بیکاری ها مشمول 10 رسته اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا نیستند که با ایجاد این مرکز می توان امیدوار بود به این اقشار،یاری های حمایتی قانونمند صورت گیرد.

علی رسولیان اضافه نمود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز بالغ بر 500 هزار بسته حمایتی در بخش های مختلف برای افرادی که به نوعی صدمه دیده بودند توزیع شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز گفت: پس از شیوع بیماری کرونا و در راستای حمایت از کارگرانی که دچار مشکل شده بودند نخستین مرکز نیکوکاری کارگران کشور با همکاری اداره تعاون، کمیته امداد و تشکل های کاری در بخش صنوف تشکیل و ساماندهی این اقشار را عهده دار شد.

محمد سنجری اضافه نمود: امیدواریم بر اساس پیش بینی ها تا خاتمه ماه مبارک رمضان حداقل یک بار به 50 درصد افراد ثبت نام نموده این یاری ها را اهدا کنیم.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: تا به امروز بیش از 50 هزار بسته حمایتی به افراد نیازمند و صدمه دیده از کرونا در استان اهدا شده و خوشبختانه در بخش کارگران با وحدت رویه ایجاد شده خدمات هدفمندتر در حال اجرا است.

حبیب الله آسوده اضافه نمود: مبلغ 50 میلیارد ریال از محل تبصره 16 اعتبارات تخصیص یافته به کمیته امداد امام(ره) به مرکز نیکوکاری کارگران اختصاص داده شده تا در جهت توانمندسازی این قشر در چهارچوب مصوبات صرف گردد.

رییس کانون انجمن های صنفی کارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر از محل یاری های صورت گرفته دو هزار بسته آماده تحویل به کارگران در نقاط مختلف سطح شهر است که سه هزار بسته دیگر نیز در حال آماده سازی و توزیع خواهد شد.

هادی ابوی اضافه نمود: تا به امروز 80 هزار نفر در سامانه اختصاصی مرکز ثبت نام نموده اند که حدود 35 هزار نفر از این افراد شناسایی و مشمول حمایت خواهند بود و امیدواریم تا با یاری و همراهی دستگاه های ذیربط به ویژه خیرین این اقدام تا خاتمه ماه مبارک رمضان به پایان برسد.

تا ظهر روز 21 اردیبهشت 1399، 107 هزار و 603 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 51 تن طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به 6 هزار و 640 نفر رسید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90320

به "خبرنگاران توزیع بسته های حمایتی ویژه کارگران در مشهد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع بسته های حمایتی ویژه کارگران در مشهد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید