خبرنگاران بازنشر دیدارهای تیم ملی بسکتبال در حساب فدراسیون بین المللی

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- فدراسیون بین المللی بسکتبال ملاقات قدیمی و خاطره انگیز ایران و لبنان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا در سال 2017 را در حساب یوتویوب خود بازنشر داد.

خبرنگاران بازنشر دیدارهای تیم ملی بسکتبال در حساب فدراسیون بین المللی

پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی، فدراسیون بین المللی بسکتبال (فیبا) اقدام به انتشار ملاقاتهای قدیمی و خاطره انگیز بسکتبال در سایت رسمی خود کرد.

در میان لیست این مسابقات، ملاقات تیم های ایران و لبنان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا که سال 2017 در لبنان برگزار گردید نیز قرار گرفته است. این ملاقات با نتیجه 80 بر 70 به سود تیم ملی ایران خاتمه یافت و با این پیروزی ملی پوشان بسکتبال ایران به نیمه نهایی رسیدند. دیگر ملاقات ایران در این لیست، مسابقه با فیلیپین در جام جهانی 2019 چین است که منجر به کسب سهمیه المپیک توکیو شد.

در متن این خبر آمده است: فیبا متعهدانه با پخش ملاقاتهای کلاسیک بسکتبال روزانه ارتباط شما را با بسکتبال حفظ می نماید. بازی های قدیمی و کلاسیک از مسابقات مختلف فیبا در رسانه های اجتماعی پخش می شوند. ویدئوهای بیشتری از این قبیل نیز در کانال رسمی یوتویوب فیبا قابل مشاهده هستند. این فیلم ها شامل بازی هایی از مسابقات جام های جهانی گذشته و مسابقات انتخابی المپیک، جام های قاره ای و همچنین مسابقات مختلف جوانان خواهد بود.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90042

به "خبرنگاران بازنشر دیدارهای تیم ملی بسکتبال در حساب فدراسیون بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازنشر دیدارهای تیم ملی بسکتبال در حساب فدراسیون بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید