سفر به کانادا در زمان جشنواره های تورنتو

به گزارش مجله سرگرمی، تورنتو، پرجاذبه‌ترین شهر کانادا، ممکن است تا به حال فرصت سفر به آن را نداشته باشید، اما احتمالاً در تلویزیون و فیلم‌ها با زیبایی‌های آن آشنا شده‌اید. اگرچه جذابیت‌های طبیعی این شهر در فیلم‌ها کاملاً به تصویر نمی‌کشد، اما با سفر به تورنتو، شما می‌توانید از نزدیک با زیبایی‌های آن آشنا شوید. تورنتو، یک شهر بزرگ و پویا است که مردم با فرهنگ‌های متنوع در آن زندگی می‌کنند. در این شهر، همه با آب شدن برف‌ها به خیابان‌ها می‌روند و جشن می‌گیرند. اگر در بهار و تابستان به تورنتو سفر کنید می توانید در فستیوال های مختلف و شادی که در در این دو فصل در نقاط مختلف شهر برگزار می گردد شرکت کنید.

سفر به کانادا در زمان جشنواره های تورنتو

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

معرفی جشنواره کاریبانا

جشنواره کاریبانا یک رویداد سالانه است که در آن جشن‌ها و رویدادهای متنوعی به فرهنگ کارائیبی اختصاص دارد. اگر در سال جاری بین تاریخ 3 تا 7 آگوست به تورنتو سفر کنید، شما عاشق فرهنگ، موسیقی و غذاهای کارائیبی خواهید شد. بهترین قسمت این جشنواره زمانی است که همه مردم با لباس‌های زرق و برق‌دار به خیابان‌ها می‌آیند تا جشن و شادی را به نمایش بگذارند. پس از این بخش، این کارناوال شادی تا زمانی که غروب روز به فرا رسد ادامه می‌یابد. کاریبانا به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره فرهنگی در شمال آمریکا شناخته می‌شود و در سال جاری حداقل یک میلیون نفر در این رویداد شرکت خواهند کرد.

نمایشگاه ملی کانادا: به نمایش درآمدن نوآوری‌ها و استعدادهای کانادا

نمایشگاه ملی کانادا از سال 1879 هر سال برگزار می‌شود و مکانی است که نوآوری‌ها و استعدادهای مردم کانادا به نمایش در می‌آید. این نمایشگاه در مدت 18 روز قبل از روز کارگر، که روزی است که بچه‌ها به مدرسه برمی‌گردند، برگزار می‌شود و بیش از یک قرن است که بچه‌ها این نمایشگاه را به عنوان نمادی برای آغاز دوباره مدرسه‌ها می‌شناسند. در این نمایشگاه، تمرکز بیشتر بر روی غذاهای متنوع است، اما همچنین غرفه‌هایی نیز وجود دارند که اختراع‌ها و بیزنس‌های محلی را به نمایش می‌گذارند.

جشنواره لومیناتو: فستیوالی هنری و فرهنگی در تورنتو

جشنواره لومیناتو از زمان شروع خود در سال 2007 تا کنون، افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این جشنواره در واقع یک فستیوال هنری و فرهنگی است که در آن عروضی همچون موزیک، تئاتر و سایر اجراها به روی صحنه می‌روند و مردم را تشویق می‌کند که از خانه بیرون آمده و از چیزهای جدید و ناآشنا لذت ببرند. جشنواره لومیناتو در سال جاری از 12 تا 25 ژوئن برگزار خواهد شد.

نمایشگاه زمستانی کشاورزی رویال: جشنی از بهترین محصولات کشاورزی

حتی در روزهای سرد سال، شهر تورنتو مجموعه‌ای از تفریحات را برای شما فراهم می‌کند. نمایشگاه زمستانی کشاورزی رویال هر سال در اوایل نوامبر (آبان) برگزار می‌شود و مردم برای نمایش بهترین محصولات کشاورزی کشورشان در این رویداد شادی می‌کنند. در این نمایشگاه، شما فرصت خواهید داشت تا با بهترین محصولات کشاورزی کانادا آشنا شوید و از تنوع و کیفیت بالای آنها لذت ببرید.

جشنواره نویی بلانش (شب سفید)

نویی بلانش، یک جشنواره فرهنگی هنری است که به مدت 24 ساعت، هر سال در تورنتو برگزار می‌شود. در این مراسم، آکادمی‌های فرهنگی مختلف شب تا صبح برنامه اجرا می‌کنند. این فستیوال از سال 2006 تا حالا هر سال در تورتو برگزار می گردد و صدها هزار نفر در آن شرکت می نمایند، سال جاری زمان برگزاری آن 30 سپتامبر است.

سخن پایانی:

در این مقاله، به بررسی جشنواره ها و تفریحات بهاری در شهر تورنتو کانادا پرداختیم. تورنتو شهری زیبا و پرجاذبه است که در آن مردمی با فرهنگ‌های مختلف زندگی می‌کنند. این جشنواره‌ها و تفریحات بهاری در تورنتو کانادا، تنها بخشی از جاذبه‌های این شهر زیبا هستند که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40353

به "سفر به کانادا در زمان جشنواره های تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به کانادا در زمان جشنواره های تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کانادا در زمان جشنواره های تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید