تمام کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار خاطرنشان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زیر مجموعه های مرتبط در وزارتخانه دستور برطرف مشکل کارگران را ابلاغ کرد.

تمام کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، کریم یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زیر مجموعه های مرتبط در وزارتخانه دستور برطرف مشکل کارگران را ابلاغ نموده بود، بنابراین تمام کارگران بازداشت شده هپکوآزاد شدند.

وی در این باره گفت: استاندار و مسئولان مرتبط استانی با همکاری موثر دستگاه قضایی در برطرف بازداشتی کارگران هم فکری و همکاری و پیگیری خوبی داشتند.

به گفته یاوری، مدیرعامل جدید منصوب شده از سوی سازمان خصوصی سازی باید هرچه سریعتر نسبت به اخذ تسهیلات مصوب ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری از بانک ملی اقدام و مطالبات حقوقی کارگران هپکو را با اولویت پرداخت و برنامه کار و فراوری را ارائه نماید.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت صیانت از نیروی کار و تثبیت اشتغال و پایداری فراوری با انجام بازرسی، مستمراً پرداخت به موقع مطالبات کارگران که جزء دیون ممتازه است را به کارفرمایان، سهامداران، مالکان و مدیران بنگاه های مالی یادآوری می کند.

وی در خاتمه گفت: بهترین اقدام موثر برای فراوری در شرکت فراوریی و صنعتی هپکو عملیاتی و اجرایی نمودن مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوریات است.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47266

به "تمام کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید