تعبیر خواب کفش نو - دیدن کفش نو در خواب بیانگر چیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، کفش چیزی است که تقریباً هر روز آن را می پوشیم پس خواب دیدن کفش اصلا چیز عجیبی نیست. اما در شرایطی خاص در خوابمان، اگر که فکر نکنیم این نماد ممکن است تصادفی باشد، می تواند تعبیر مهمی داشته باشند. در این مطلب، تعبیر خواب کفش نو را برای شما شرح داده ایم.

تعبیر خواب کفش نو - دیدن کفش نو در خواب بیانگر چیست؟

تعبیر خواب کفش نو از نظر معبرین اسلامی

تعبیر ابن خلیل

تعبیر خواب کفش نو یا جدید به معنای ازدواج و متاهل شدن است، مخصوصاً اگر رنگ این کفش ها، سفید، قرمز یا سیاه باشد.

تعبیر ابن سیرین

ابن سیرین می گوید: اگر در خواب ببینید که کفش نو به پا دارید، به این معناست که شما خواهان زنی هستید و می خواهید متاهل شوید.

تعبیر منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید: اگر این خواب را ببینید و مجرد باشید به معنای آن است که ازدواج می کنید. اگر شما زن دارید و در خواب کفش ببینید خواب شما به شوهرتان ربط دارد. نو بودن و کهنگی این کفش گویای راحتی و رفاه در زندگی این دو زوج و یا سختی و مشقت دارد.

تعبیر موضوعی درمورد خواب کفش نو

خواب پوشیدن کفش های نو

اگر کفش های نو و واکس زده در خواب به پا دارید، تعبیر آن است که شما ثروتمند و دارا می شوید. شاید به این معناست که در یک لاتاری برنده می شوید و جایزه بزرگی نصیبتان می شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که شانس خوبی در قرعه کشی و این سری مسابقات دارند، توصیه می کنیم این فرصت را به فال نیک بگیرید. باید سعی کنید شانس ها و کارهای جدید را امتحان کنید تا با قدم گذاشتن در راهی جدید بتوانید به جایگاه درخوری برسید.

تعبیر خواب کفش نو از نظر روانشناسان

تعبیر آنلی بیتون

اگر خواب خریدن کفش های نو را ببینید یعنی یک سری اتفاقات رخ می دهد که برای شما خوشایند و خوب است. هنگامی که در خواب این کفش های جدید پای شما را بزنند، به این معناست که دوستان یا همکارانتان شما را مورد تمسخر قرار می دهند. ولی اگر بیننده خواب ازدواج نکرده باشد و در خواب ببیند کفشی جدید و نو پوشیده است ازدواج می کند.

پوتین نو یا کفش نو

یک سری تعابیر ذکر شده است که مربوط به پوتین نو می شود، پوتین دلالت بر قدرت و نیرومندی مرد دارد و به معنای توان جسمی او چه در امور و چه در واقف آمدن بر مسائل است.

تعبیر کارل گوستاو یونگ

دیدن کفش های نو و جدید در خواب به معنای این است شما از اعتماد به نفس کافی برخوردار هستید و به توانایی ها و پیروزیت های خود ایمان دارید. همچنین عکس آن می تواند این باشد در مسیری قدم برداشته اید که برای شما ناآشناست و نسبت به آن شناخت ندارید.

سخن آخر

توجه داشته باشید که برای تفسیر بهتر خوابتان، می توانید تعبیر خواب کفش پاره و تعبیر خواب کفش رنگی را نیز در انگیزه مطالعه کرده و در تفسیر رویای خود اطلاعات بیشتری بدست آورید.

با این حال اگر با توجه به مطالب ذکر شده در این مطلب پیروز به تعبیر رویای خود نشده اید، خواب خود را در پایین همین صفحه با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109085

به "تعبیر خواب کفش نو - دیدن کفش نو در خواب بیانگر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب کفش نو - دیدن کفش نو در خواب بیانگر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید