تجلیل از مدافعان سلامت خلیج فارس در شهر سیراف

به گزارش مجله سرگرمی، مراسم تجلیل از مدافعان سلامت خلیج فارس به همت موسسه سیراف پارس موزه و با حضور فرماندار شهرستان کنگان، امروز شنبه 13 اردیبهشت 99 برگزار گردید.

تجلیل از مدافعان سلامت خلیج فارس در شهر سیراف

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، سید علی پاک نژاد فرماندار شهرستان کنگان در این مراسم گفت: مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا با خلوص نیت کوشش می نمایند.

او اضافه نمود: مردم ایران در شرایط حساس بارها ثابت نموده اند که حامی و همیار یکدیگرند و با شیوع ویروس کرونا بار دیگر این همبستگی به وضوح دیده شد.

پاک نژاد گفت: کادر درمانی سراسر کشور عاشقانه و با خلوص نیت در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند و کارکنان خدوم بهداشت و درمان بندر سیراف نیز مانند دیگر مراکز بهداشتی و درمانی با نهایت کوشش و شبانه روزی به خدمت رسانی مشغول هستند.

او ادامه داد: سیراف از یک نام فراتر است و باید یک روز را بنام این بندر نام گذاری کرد و خوشحالم این مراسم تجلیل با روزهای بزرگداشت خلیج فارس همراه شد.

فرماندار شهرستان کنگان توضیح داد: کوشش کادر درمانی و بهداشتی مرکز خدمات جامع سلامت شهر سیراف کمتر از جهاد نیست و این کوشش مصداق واقعی عمل فی سبیل الله است.

در سرانجام این مراسم به همت موسسه سیراف پارس موزه از 40 نفر از کارکنان کادر درمانی و بهداشتی مرکز خدمات جامع سلامت شهر سیراف تقدیر شد.

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88709

به "تجلیل از مدافعان سلامت خلیج فارس در شهر سیراف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از مدافعان سلامت خلیج فارس در شهر سیراف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید