تابستان داغ سامسونگ و اپل در راه است ، گلکسی نوت 10 و آیفون 11 تا سرانجام تابستان عرضه می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، برندهای سامسونگ و اپل دو برند مطرح و سرشناس در عرصه فراوری گوشی های هوشمندند که رقابتی محسوس نیز با یکدیگر دارند. اکنون نیز تاریخ رونمایی از پرچمداران این دو برند با فاصله ای بسیار نزدیک خواهد بود.

تابستان داغ سامسونگ و اپل در راه است ، گلکسی نوت 10 و آیفون 11 تا سرانجام تابستان عرضه می شوند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر اساس خبرهای جدید، گوشی شرکت سامسونگ در اواخر ماه اوت(مرداد ماه) و آیفون 11 در اواخر سپتامبر(شهریور ماه) عرضه خواهد شد.

همه ما می دانیم که سامسونگ گلکسی نوت بعدی، گلکسی نوت 10 است، اما هنوز نمی دانیم آیفون بعدی دقیقا با چه نام و عنوانی عرضه می گردد. با همه اینها یک موضوع کاملا تعیین است: هر دو برند قصد دارند تابستانی گرم را برای کاربران رقم زده و آنان را شگفت زده نمایند.

البته شاید با خواندن این خبر تا حدودی تعحب نموده باشید چرا که در گزارش های پیشین تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی نوت 10 و آیفون درزمانهایی متفاوت مطرح شده بود. این نکته را هم فراموش نکنیم که تاریخ رونمایی احتمالی گوگل پیکسل 4 در اواسط ماه اکتبر(مهرماه) عنوان شده است. بنابراین به نظر می رسد سامسونگ و اپل قصد دارند پیش از حضور رقبای جدید دیگر بازار را به نفع خود تغییر جهت دهند.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27800

به "تابستان داغ سامسونگ و اپل در راه است ، گلکسی نوت 10 و آیفون 11 تا سرانجام تابستان عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستان داغ سامسونگ و اپل در راه است ، گلکسی نوت 10 و آیفون 11 تا سرانجام تابستان عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید