برترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول کجاست؟

به گزارش مجله سرگرمی، پس از رزرو بلیط هواپیما استانبول اگر در پی رزرو آنلاین هتل هستید بهتر است از برترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول با خبر باشید. استانبول که در کشور ترکیه واقع شده است سالانه میزبان گردشگران ایرانی بسیاری است که این شهر را برای سفر خود انتخاب نموده اند و با اقامت در هتل های این شهر زیبا قصد تجربه یک سفرخوب را دارند. همچون هر شهری در جهان، استانبول نیز دارای منطقه ها مختلفی است که، در هر کدام از این منطقه ها رزرو هتل خود را انجام دهید معایب و مزایای خود را دارد، ولی در اینجا قصد داریم منطقه ای که بیشترین امتیاز را از گردشگران دریافت نموده است به شما معرفی کنیم تا پس از خرید بلیط لحظه آخری استانبول بتوانید برترین انتخاب را برای چند شب اقامت در استانبول داشته باشید.

برترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول کجاست؟

برای اینکه همواره، موقعیت مکانی یک هتل نسب به مراکز گردشگری آن شهر سنجیده می گردد ابتدا شما را با مجذوب کننده ترین اماکن گردشگری استانبول آشنا می کنیم و موقعیت آنها را عنوان میکنیم.

جاذبه های گردشگری استانبول

در بخش اروپایی استانبول شاهد مسجد ایاصوفیه خواهید بود که در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است و میتوان گفت در تمام عکس هایی که برای معرفی استانبول وجود دارد این مسجد خودنمایی می نماید. بعلاوه مسجد سلطان احمد و کاخ توپکاپی نیز در نزدیکی آن قرار دارند.

تنگه بسفر که بر روی آن پل های مختلفی زده شده است و مهمترین آن، پل گالاتا است، استانبول را به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم میکند که این تنگه از منطقه ها مختلفی همانند کاراکوی و منطقه بشیکتاش عبور می نماید. در این تنگه کشتی های تفریحی مختلفی عبور میکنند که بر روی آن ها پذیرایی انجام می گردد و احظات خوشی را می توانید بر روی کشتی داشته باشید.

بلیط هواپیما چارتر

میدان تکسیم و خیابان استقلال که در منطقه تکسیم قرار دارند را میتوان جز جدایی نشدنی سفر به استانبول دانست، به طوری که هر بار نام استانبول به گوش شما میخورد تداعی گر نام میدان تکسیم و خیابان منتهی به آن، یعنی خیابان استقلال خواهد بود. در خیابان شب زنده دار استقلال همه چیز برای گردشگر ها فراهم شده است. کافه ها، رستوران ها و مراکز خرید که ساعت ها وقت خواهد برد تا همه چیز را ببینید.

اگر کنجکاو هستید از استانبول بیشتر بدانید به شما توصیه میکنیم راهنمای سفر به استانبول خبرنگاران را مطالعه نمائید.

برترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول

رزرو هتل خارجی که به صورت آنلاین این امکان را برای شما فراهم نموده تا با آسودگیِ خاطر و در هرجا که هستید به جستجوی هتل مورد نظر خود بپردازید و دغدغه پرداخت ارزی را نداشته باشید، حالا میتوانید فقط تاریخ انتخاب کنید و تمام هتل هایی که در آن تاریخ، جا میدهند را با هم مقایسه کنید و در نهایت رزرو خودتان را انجام بدید.

حالا که متوجه شدید به راحتی میتوانید رزرو هتل مورد نظر خودتان را انجام بدهید و امکان مقایسه هم دارید بهتره یک جای خوب برای اقامت خودتان در نظر بگیرید، فارغ از اینکه ستاره های یک هتل نمایانگر کیفیت آن هتل هستند، موقعیت مکانی نیز تاثیر بسزایی در انتخاب شما خواهد داشت. منطقه تکسیم واطراف خیابان استقلال به عنوان برترین منطقه استانبول برای رزرو هتل انتخاب شده است ولی نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که این منطقه، منطقه پر رفت و آمد و شلوغی است و اگر شما در پی آرامش هستید میتوانید در منطقه ها دیگر استانبول هتل رزرو کنید و با وسایل نقلیه مانند مترو و تاکسی و تراموا به این بخش برای بازدید مراجعه نمایید، خیایان استقلال خیابانی است که تا دیر وقت مغازه ها باز هستند ولی در جاهای دیگر استانبول معمولا مغازه ها تا 10 شب فقط باز هستند و سکوت خیابان ها را فرا می گیرد. در منطقه تکسیم همه نوع هتلی وجود دارد که می توانید بر اساس احتیاج و بودجه خود آنها را به سادگی از خبرنگاران رزرو نمائید.

برترین بستنی فروشی استانبول کجاست؟

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164380

به "برترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید