بهترین باشگاه های تیراندازی تهران

به گزارش مجله سرگرمی، تیراندازی یکی از ورزش های جذاب داخل سالن است که مخاطب خاص خود را دارد. از جمله فواید این ورزش افزایش تمرکز، افزایش اعتماد به نفس، کاهش استرس و افزایش شادابی، باز شدن عظلات کتف - بازو و گردن، افزایش استقامت، افزایش دقت عمل و گردش خون منظم است.

بهترین باشگاه های تیراندازی تهران

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، آموختن تیراندازی به صورت اصولی در هر زمان و مکانی حتی در دین اسلام هم توصیه شده است. سالن های تیراندازی باداشتن امکانات ویژه این ورزش هر کسی را مشتاق تیراندازی خواهد نمود. در ادامه به معرفی بهترین سالن های تیراندازی در تهران می پردازیم.

1) باشگاه تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب

باشگاه تیراندازی CN مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب جنب باشگاه بانوان و در قسمت شمالی مجموعه قرار گرفته است. این باشگاه با امکاناتی شامل 9 لاین تیراندازی اهداف ثابت و 6 دستگاه فالینگ تارگت و اهداف الکترونیک آماده ارائه خدمات آموزشی و تفریحی به بانوان و آقایان است. رشته های آموزشی این باشگاه تفنگ و تپانچه 10 متر بادی است. لازم به ذکر است که این باشگاه مربیان بین المللی و سطح اول تیراندازی را در اختیار دارد و طی سال های گذشته توانسته استعدادهای برتر این رشته را به تیم ملی معرفی کند. همچنین دومین حضور پیاپی تیم باشگاه در لیگ برتر تیراندازی کشور با بازیکنان پرورش یافته در همین باشگاه از دیگر افتخارات این مجموعه به شمار می آید. از جمله امکانات این مجموعه کافی شاپ همراه با غذاهای رژیمی مخصوص ورزشکاران بوده و از 8 صبح تا 23:30 مشغول خدمت رسانی است. این باشگاه در خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه های کردستان و سئول واقع شده است.

2) باشگاه تیراندازی سئول

یکی از بهترین باشگاه های تیراندازی ایران، باشگاه تیراندازی سئول است که در 2 رشته تفنگ بادی و تپانچه در تهران فعالیت دارد. علاقمندان به تیراندازی می توانند این دو رشته را تحت نظر مربیان حرفه ای این مجموعه آموزش ببینند و مدرک رسمی دریافت نمایند. در این کلوپ تیراندازی کافی شاپ و فروشگاه اقلام تیراندازی نیز وجود دارد. این باشگاه تیراندازی در اتوبان کردستان از شمال به جنوب، نبش خیابان ونک، بوستان سئول قرار گرفته است.

3) باشگاه مهام

می توان گفت قدیمی ترین باشگاه تیراندازی تهران، باشگاه تیراندازی مهام یا ساصد است که امکان تیراندازی به مانع های پرتابی را برای علاقمندان ایجاد نموده و امکانات تفریحی زیادی مانند کارتینگ، پینت بال، پیست ماشین و تنیس را در اختیار علاقمندان قرار داده است. بنابراین شما می توانید در کنار تیراندازی از ورزش ها و بازی های هیجان انگیز دیگر لذت ببرید. این مجموعه ورزشی رستوران و کافی شاپ هم دارد که برای تورهای گردشگری و تفریحی بسیار مناسب است. باشگاه تیراندازی مهام در اتوبان بابایی، دوربرگردان استخر به سمت نوبنیاد، جنب بوستان یاس قرار گرفته است.

4) باشگاه سرو

باشگاه تیراندازی سرو با هدف آموزش رشته تیراندازی در مساحتی بیش از 350 متر در فرهنگ سرای سرو قرار گرفته است. در این باشگاه تیراندازی با تفنگ بادی، تپانچه بادی، تفنگ cp ویژه دفاع شخصی و دارت آموزش داده می گردد. در باشگاه سرو دارای امکاناتی همچون 9 خـط 10 متری ویژه تفنگ و تپانچه بادی، 5 خط 5 متری ویژه تپانچهcp و2خط 2 متری ویژه دارت و کافی شاپ وجود دارد. شهروندان می توانند برای یک تجربه متفاوت از ساعت8:30 تا 20:30 به باشگاه تیراندازی فرهنگ سرای سرو به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از بوستان ساعی، کوچه ساعی یکم مراجعه نمایند.

5) تالار تیراندازی کبکانیان

مجموعه ورزشی شهید کبکانیان واقع در ضلع جنوبی مجموعه ورزشی شهید شیرودی و در خیابان شهید مفتح قراردارد. علاقمندان به تیراندازی می توانند از این فرصت استثنایی استفاده نموده و از تیراندازی تفریحی در این مجموعه لذت ببرید. البته امکان آموزش تیراندازی برای دوستداران این رشته نیز وجود دارد. با توجه به تخفیف 50 درصدی این مجموعه یک جلسه تیراندازی تفریحی در سالن تیراندازی تنها 10 تومان هزینه دارد. سالن تیراندازی کبکانیان زیر نظر فدراسیون تیراندازی مشغول به فعالیت است.

6) باشگاه تیراندازی توچال

باشگاه تیراندازی توچال در راستا جاده سلامتی و مقابل بوستان سلامتی واقع شده است که با تمامی تجهیزات مورد احتیاج تیراندازی با کمان و دارت و بوفه ای کامل در محیطی صمیمی و محبت آمیز است. همچنین علاقه مندان می توانند در مسابقات دوره ای که در این باشگاه به صورت تفریحی و حرفه ای برگزار می گردد شرکت نمایند. سایت تیراندازی با کمان توچال تنها سایت استاندارد کشور با مجوز رسمی از سازمان تربیت بدنی است که از سال 1383 به ثبت رسیده است. مخاطب این باشگاه گروه سنی 4 سال به بالا هستند. باشگاه تیراندازی توچال دارای 20 کمان تیراندازی و 15 سیبل تیراندازی است و برای شما امکان استفاده از تیراندازی با کمان یا کلت یا تفنگ بادی، همچنین امکان استفاده از تیرها در مدت زمان نامحدود در یک جلسه وجود دارد. این مجموعه دارای محوطه چمن بوده و مساحت آن 1500 متر مربع است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همگردی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32815

به "بهترین باشگاه های تیراندازی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین باشگاه های تیراندازی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید