با بهترین سواحل کوش آداسی آشنا شوید

به گزارش مجله سرگرمی، بهترین سواحل کوش آداسی

کوش آداسی یک شهر پر رفت و آمد در سواحل دریای اژه در کشور ترکیه می باشد. این شهر همچنین مرکز منطقه ای ساحلی به همین نام در استان ایدین می باشد. کوش آداسی در فاصله 95 کیلومتری در جنوب شهر عظیم ازمیر و همچنین در فاصله 71 کیلومتری از ایدین قرار گرفته است. صنعت اصلی این شهر گردشگری می باشد. در این شهر سواحل متعددی وجود دارند که در مواردی با یکدیگر مشترک هستند. از جمله آن ها آب های کریستالی شفاف و آب و هوای معتدل مدیترانه ای تمامی آن ها می باشند. ورزش های آبی مانند قایق سواری بر روی موز بادی، جت اسکی، پدالز و همچنین قایقرانی در بعضی از سواحل را می توان تجربه کرد. علاوه بر این شما می توانید در هر کدام از این سواحل با هزینه ای کم یک چتر برای خود اجاره نمایید. در این مطلب می خواهیم در خصوص بهترین سواحل کوش آداسی شرح دهیم پس با خبرنگاران همراه شوید.

با بهترین سواحل کوش آداسی آشنا شوید

ساحل مرکز شهر | Downtown Beach

این منطقه که از جمله بهترین سواحل کوش آداسی می باشد بین بندر و منطقه مارینا واقع شده است. این ساحل زیبا به دلیل نزدیکی آن به شهر و تعداد زیادی از هتل ها بسیار محبوب و مورد استقبال گردشگران بوده است. در این ساحل می توانید چشم اندازی باشکوه از جزیره کبوتر و کشتی های زیبای موجود در بندر را مشاهده نمایید. بنابراین اینجا مکانی ایده آل برای آفتاب دریافت و نظاره دریافت دنیا اطراف می باشد. تخت ها و چترهای ساحلی به همراه یک کافه کوچک در این ساحل قرار گرفته اند و می توانید انواع کافه ها و مغازه ها را در کنار بلوار ساحلی مشاهده نمایید.

ساحل لیدیز بیچ | Ladies Beach

یکی دیگر از مشهورترین و بهترین سواحل کوش آداسی ساحل لیدیز بیچ است که در زبان ترکی کادینلار دنیزی (Kadinlar Denizi) نامیده می گردد. داستان جالبی پشت نام این لیدیز بیچ که به معنای ساحل بانوان است هم وجود دارد و مربوط به زمانی است که ساحل های خانم ها و آقایان جدا بودند. البته امروزه این ساحل برای عموم مردم باز است و با ردیف درختان نخل، رستوران ها و کافه ها و هتل های لوکس و مجلل بازدیدنمایندگان زیادی را جذب خود می نماید. ساحل لیدیز بیچ یکی از محبوب ترین و بهترین سواحل کوش آداسی است: این ساحل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و به مرکز شهر کوش آداسی بسیار نزدیک است، از طرفی آب زلال و شفاف و ساحل 1 کیلومتری و تفریحات آبی و امکاناتی نظیر اتاق تعویض لباس، سرویس بهداشتی، چتر ساحلی، تخت ها و جایگاه و …هم باعث جذابیت آن شده است. نگهبانان ساحلی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 7 بعدازظهر در این ساحل حضور دارند و ضامن امنیت مسافران هستند. غروب آفتاب در این ساحل منظره ای بی نظیر و چشم نواز است و به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهید. پیشنهاد می کنیم دم غروب به این ساحل بروید و در حالیکه روی جایگاه ها لم داده اید و یک نوشیدنی خنک و گوارا می نوشید منظره فوق العاده رویایی غروب آفتاب را تماشا کنید.

لانگ بیچ | Long Beach

ساحل لانگ بیچ که در حقیقت طول آن 18 کیلومتر می باشد به بخش های مختلفی تقسیم شده است. در طول این راستا کافه های مختلفی ساخته شده و در امتداد ساحل قرار گرفته اند و به نوعی نام خود را نیز از لانگ بیچ دریافت نموده اند. امروزه تنها بخش های جلویی ساحل لانگ بیچ نامیده شده و این بخش بیشترین فعالیت را دارد. آکوی سنتر (Aqua Center) که یکی از سه مورد پارک آبی کوش آداسی می باشد نیز در این مکان که از بهترین سواحل کوش آداسی است قرار گرفته. ساحل لانگ بیچ در فاصله 6 کیلومتری در جنوب کوش آداسی قرار گرفته و شما می توانید از Sahil Siteleri از طریق مینی بوس هایی که هر 15 دقیقه حرکت می نمایند به آنجا بروید.

ساحل الماس، ساحل طلا | Diamond Beach - Gold Beach

ساحل الماس که عمدتا آن را به عنوان ساحل طلایی نیز می شناسند در مقابل مکان های تفریحی نازیلی سیتسی (Nazilli Sitesi) و آیدین تورسیتسی (Aydin Tur Sitesi) قرار گرفته است. بخشی از این ساحل به نام سایتلر (Siteler) و به معنی سایت شناخته می گردد که در حقیقت به خانه هایی اشاره می نماید که در زمان تعطیلات در این منطقه بوده اند. در طول جاده زمانی که به سمت ساحل در حال حرکت هستید می توانید بازار نازیلی (Nazilli) را مشاهده نموده که محلی فوق العاده برای خرید و یا سرگرمی می باشد. علاوه بر این بسیاری از رستوران های کوچک که گوزلم (Gozleme) ترکیه را تشکیل می دهند به همراه بعضی از کافه ها در منطقه ساحل قرار گرفته اند.

ساحل شن های نقره ای | Silver Sand Beach

ساحل شن های نقره ای در منطقه SSK واقع شده است. این نام یک مجموعه تفریحی بسیار قدیمی است که مردمی که در SSK یا همان امنیت اجتماعی ترکیه مشغول به کار بودند می باشد که در ناحیه جلوی ساحل واقع شده است. در جلوی ساحل یک کافه دوست داشتنی قرار داشته که در طول روز غذاهای میان وعده و نوشیدنی ها را ارائه نموده و در شب هنگام نیز شام می دهد. دسترسی به این منطقه که از جمله بهترین سواحل کوش آداسی می باشد بسیار آسان بوده و می توانید از Davutlar و مینی بوس به آن دسترسی داشته باشید. با این حال 2 خط اتوبوس در این ناحیه وجود داشته و شما می بایست به طور مستقیم به ساحل شن های نقره ای درخواست بدهید.

ساحل بهشت | Paradise Beach

بعد از ساحل شن های نقره ای، ساحل بهشت واقع شده است. در ساحل بهشت بعضی از رستوران ها و کافه ها در کنار جاده قرار گرفته اند. جایگاه هایی برای آفتاب دریافت و چندین چتر که در زیر آن بنشینید و همچنین یک بازار ماهی کوچک را فقط می توانید در فصل تابستان مشاهده نمایید. علاوه بر این ها مغازه شیرینی فروشی نیز در اینجا وجود دارد. شما می توانید با همان اتوبوسی که به سوی ساحل شن های نقره ای حرکت می نماید خود را به این نقطه برسانید. برای اطمینان پیدا کردن از اینکه اتوبوس مناسب را انتخاب نموده اید می توانید درخواست خرید آن را از هتل مرسین بیچ ارائه نمایید.

ساحل عشق | Love Beach

ساحل عشق آخرین بخش از ساحل Guzelcamli بوده که نام رسمی دارد. یک مغازه و یک کافه در کنار این ساحل وجود دارد که در آن ها می توانید صبحانه های ترکی را نیز امتحان نمایید. در اوایل ساحل عشق یک تفریگاه وجود داشته که می توانید در آن به قایقرانی اقدام نمایید. در کنار این بخش از ساحل یک کافه وجود داشته که می توانید در تمام طول سال از غذاها و نوشیدنی های آن استفاده نمایید. برای رسیدن به این ساحل می توانید از مینی بوس های داووتلار استفاده نموده و درخواست Sevgi Plaji نمایید که به معنی ساحل عشق در زبان ترکی می باشد.

ساحل کوستور | Kustur Beach

این از جمله بهترین سواحل کوش آداسی بوده که در فاصله 3 کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته و تا ساعت 24 باز می باشد. دلیل محبوبیت بسیار این ساحل این است که بسیار تمیز می باشد. ساحل کوستور همانند ساحل لیدی بسیار شلوغ و پر ازدحام نمی باشد. اغلب مواردی همچنون جایگاه های آفتاب دریافت، سرویس بهداشتی و کافه ها در ساحل قابل دسترس می باشند. این ساحل اغلب شنی بوده اما در بعضی از نقاط ان به صورت سنگی نیز می باشد.

پارک ملی نیز نه تنها برای کوش آداسی بلکه به عنوان یک ساحل بسیار مهم در اروپا نیز شناخته می گردد. در پارک ملی خلیج های کوچکی نیز وجود داشته و از جمله مکان های محبوب در کوش آداسی بوده که حتما می بایست با ماهیت آن آشنا شوید. پارک ملی 30 کیلومتر دورتر از مرکز شهر بوده و شما به راحتی می توانید خود را به آنجا برسانید. این فرصتی عالی است تا بتوانید از چشم انداز دریا لذت برده و زیر درختان استراحت نمایید.

منبع: www.kusadasi.biz

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: الی گشت
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85616

به "با بهترین سواحل کوش آداسی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین سواحل کوش آداسی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید