ایده های مبتنی بر فناوری در بخش کشاورزی حمایت می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد علیپور عصر پنجشنبه در بازدید از مرکز رشد کشاورزی اردبیل اضافه کرد: در این راستا تشکیل شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فناوری و نوآوری بخش کشاورزی حمایت خواهند شد.

ایده های مبتنی بر فناوری در بخش کشاورزی حمایت می شوند

وی با بیان اینکه تاکنون در راستای توسعه حوزه فناوری بخش کشاورزی 150 شرکت دانش بنیان در مجموعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی فعال شده است، متذکر شد: تقویت و توسعه این شرکت ها از اولویت ها و برنامه های مدنظر است.

معاون فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در این خصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد را در توسعه فناوری در کشاورزی و تحقق اقتصاد مقاومتی مهم و ضروری ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: فعالیت شرکت های دانش بنیان در این حوزه همچنین می تواند به افزایش فناوری‌های نو در حوزه کشاورزی و در نهایت تجاری‌سازی تولیدات کمک کند.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل نیز در این بازدید خواستار ایده‌پردازی از سوی دانشجویان دانشگاه‌ها و فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی شد و برلزوم بهره مندی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فناوری در بخش کشاورزی شد.

کربلایی خیاوی با اشاره به حمایت های توسعه یافته از نوآوران دانشگاهی و نخبگان تاکید کرد که تلاش می شود این نوآوری ها و ایده ها به کارآفرینی در این حوزه منتج شود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 340

به "ایده های مبتنی بر فناوری در بخش کشاورزی حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های مبتنی بر فناوری در بخش کشاورزی حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید