اکران 14 فیلم در بخش بین الملل رویش در پردیس آزادی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام دبیر خانه نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش، 14 فیلم از 8 کشور جهان به بخش بین الملل این جشنواره راه یافتند.

اکران 14 فیلم در بخش بین الملل رویش در پردیس آزادی

اسامی کشورهای راه یافته بدین شرح است: اسپانیا (4 فیلم)، فرانسه (2 فیلم)، بلژیک (2 فیلم)، هنگ کنگ (2 فیلم)، ایتالیا، کلمبیا، کانادا و پرتقال که هر کدام با یک فیلم آثارشان در نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش به نمایش درمی آید.

پیش تر130 فیلم از 34 کشور جهان به دبیرخانه جشنوار ارسال شده بودند که از میان آن ها 14 فیلم انتخاب شد.

این فیلم ها قرار است در تاریخ 7، 6، 5 اسفندماه در سئانس 20:30 در سینما شهر هفتم پردیس سینمایی آزادی تهران به روی پرده بروند. فراخوان جشنواره رویش از طریق انتشار در فستیوال ها و جشنواره های بین المللی و تبلیغات در سایت های مرتبط بین المللی در اختیار هنرمندان سایر کشور ها قرار گرفت.

در این جشنواره آثاری که با موضوع آموزه ها و مباحث دینی و آثاری که مضامین و رویکردشان براساس تعاریف رهبری از سینما و آثار دینی است به نمایش درمی آید.

نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش در سه بخش ملی، جوانه های رویش و خارج از مسابقه از 5 تا 7 اسفند ماه در پردیس سینمایی آزادی تهران و مراسم اختتامیه آن 8 اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48562

به "اکران 14 فیلم در بخش بین الملل رویش در پردیس آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران 14 فیلم در بخش بین الملل رویش در پردیس آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید