اشاره کنایه آمیز ابراهیموویچ به انتها دوران بازیگری اش در MLS

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی با پیامی معنادار به صورت غیرمستقیم از خروجش از لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا خبر داد.

اشاره کنایه آمیز ابراهیموویچ به انتها دوران بازیگری اش در MLS

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ که این روزها برآورد های فراوانی درباره آینده اش صورت می گیرد، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، احتمال خروجش از MLS را قوت بخشید.

ابراهیموویچ که تا خاتمه ماه دسامبر (یک ماه و نیم دیگر) با گلکسی قرارداد دارد، مورد توجه چند تیم ایتالیایی قرار گرفته که البته در میان آنها تنها بولونیا به صورت جدی برای عقد قرارداد با او دست به کار شده است. از میلان، ناپولی و منچستریونایتد هم به عنوان دیگر مشتریان این مهاجم 38 ساله سوئدی یاد شده است.

ابراهیموویچ که در 58 بازی اش برای گلکسی 53 گل زد، در یکی از مصاحبه های اخیرش گفته بود اگر قرار باشد این تیم را ترک کند، به تیمی خواهد پیوست که شانس بردن جام داشته باشد، کاری که در فوتبال آمریکا پیروز به انجامش نشد.

او در صفحه شخصی خود نوشت: من آمدم، دیدم و فتح کردم. لس آنجلس گلکسی از تو بابت اینکه باعث شدی بار دیگر احساس سرزندگی کنم، سپاسگزارم. هواداران گلکسی! شما زلاتان را می خواستید من هم زلاتان را به شما دادم. قابلی نداشت. قصه ادامه داد... حالا بروید و بیس بال تماشا کنید.

ابراهیموویچ سال 2018 از منچستریونایتد به گلکسی پیوست و با وجود تأثیر به سزایی که در ارتقای سطح بازی این تیم داشت، با آن پیروز به کسب هیچ جامی نشد و امسال هم تیم با قبول شکست مقابل رقیب همشهری از صعود به مرحله نیمه نهایی مرحله پلی آف MLS بازماند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59726

به "اشاره کنایه آمیز ابراهیموویچ به انتها دوران بازیگری اش در MLS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشاره کنایه آمیز ابراهیموویچ به انتها دوران بازیگری اش در MLS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید