از میان نفس گیر ترین مناظر ریلی جهان عبور کنید!

به گزارش مجله سرگرمی، همه ما می دانیم که تنها مقصد سفر مهم نیست بلکه راستا و راهی که ما را به نقطه دلخواهمان می رساند نیز خیلی اوقات به همان اندازه حائز اهمیت است.

از میان نفس گیر ترین مناظر ریلی جهان عبور کنید!

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از سفرهای هوایی خسته شده اید و می خواهید برای تماشای مناظر اطرافتان فرصت و دقت بیشتری صرف کنید، به شما پیشنهاد می کنیم همراه خبرنگاران از میان نفس گیرترین مناظر دنیا با قطار عبور کنید!

1. سوییس

گذر از میان کوه های آلپ، قله های برفی، مراتع کوهستانی و روستاهایی مابین زرمات (Zermatt) و سنت موریتز (St. Moritz) که تنها در کتاب داستان ها مثل و مانندش را دیده اید.

2. روسیه

سفری چند روزه در اطراف روسیه داشته باشید. از ولادیوستوک به مسکو بروید و از کنار دریاچه بایکال (Lake Baikal)، عمیق ترین دریاچه دنیا عبور کنید.

3. نیوزلند

با قطار از کرایست چرچ (Christchurch) و گری موث (Greymouth) عبور کنید. رقابتی بین مناظر رودخانه وای ماکاریری (Waimakariri) و نواحی جنوبی کوه های آلپ برپاست که از تماشای آن لذت خواهید برد.

4. استرالیا

پوتین های کوهنوردی و دوربین های شکاری تان را بردارید تا به اکتشاف در شهرک آلیس اسپیرینگز (Alice Springs) بپردازید. این راستا ریلی از شمال به جنوب در رد سنتر (Red Centre) استرالیا و از داروین (Darwin) تا آدلاید (Adelaide) کشیده شده است.

5. کالیفرنیا

از ویندی سیتی (Windy City) تا سانفرانسیسکو را با قطار طی کنید. از صخره ها تا رشته کوه های نوادا (Sierra Nevada) را با قطار بالا بروید و سپس از ساحل 2447 مایلی اقیانوس آرام، در میان بخش مرکزی آمریکا پایین بیایید.

6. کانادا

گشتی در میان مناطق روستایی کانادا بزنید و از تماشای مناظر روستایی تورنتو (Toronto) تا ونکوور (Vancouver) غرق در لذت شوید.

7. آرژانتین

این قطار به سمت ابرها می رود و در ارتفاع 138000 فوت، در پیچ و تاب کوه های آند، از راستا سالتا، (Salta) آرژانتین تا مرز شیلی حرکت می نماید.

این یکی از مرتفع ترین سفرهای ریلی دنیا به شمار می رود.

8. اروپا

این سفر ریلی، پر زرق و برق ترین راستاهای اروپا را از لندن به ونیز، که از پاریس هم گذر می نماید، به تصویر می کشد. هنگامی که قطار در سوییس متوقف می گردد می توانید شامتان را نوش جان کنید و از خوردن کروسانت های تازه لذت ببرید.

9. آفریقا

این سفر ریلی شامل گشت در میان زیباترین مراتع نامیبیا (Namibia)، آفریقای جنوبی (South Africa) و زیمباوه (Zimbabwe) می گردد.

10. آفریقای جنوبی

این تور گردشگری با قطار از پرتوریا (Pretoria) تا کیپ تاون (Cape Town) مناظر دل انگیز آفریقای جنوبی را پیش روی چشمانتان قرار می دهد؛ همچنین قطار توقف کوتاهی در شهر معدن الماس کیمبرلی (Kimberley) خواهد داشت.

11. سربیا و مونته نگرو

در این سفر ریلی مسافران 254 تونل را در راستای 296 مایلی از پایتخت سربیا تا سواحل آدریاتیک (Adriatic) تجربه می نمایند.

12. پرو

این راستا ریلی شما را به 8 کیلومتری بقایای ماچوپیچو می رساند. در این راستا از میان روستاهای رنگارنگ و کوهپایه های آند عبور می کنید.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: سفرمی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83639

به "از میان نفس گیر ترین مناظر ریلی جهان عبور کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از میان نفس گیر ترین مناظر ریلی جهان عبور کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید