7 افزونه مجذوب کننده برای صفحات تازه در گوگل کروم

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از موارد بسیار پرطرفدار در مرورگر گوگل کروم، افزونه ها هستند. افزونه های زیادی در گوگل کروم ساخته شده اند که کاربرد های مختلفی نیز دارند. بعضی از این افزونه ها برای زیبا سازی گوگل کروم (از جهت دید کاربران) ساخته می شوند. حال ما می خواهیم در خصوص افزونه هایی صحبت کنیم که هدف آن ها مجذوب نماینده تر کردن صفحات تازه (New Tab Page) در گوگل کروم است. افزونه های مجذوب نماینده برای صفحات تازه کروم به ما یاری می نمایند تا در حین وبگردی و استفاده از این مرورگر، از آن لذت ببریم و تجربه خوبی را در فکر خود ثبت کنیم.

7 افزونه مجذوب کننده برای صفحات تازه در گوگل کروم

همان طور که متوجه شده اید، هدف ما در این مقاله از خبرنگاران مگ معرفی افزونه های مجذوب نماینده برای صفحات تازه کروم است. پس اگر شما هم اهل وبگردی های روزانه هستید و از این مرورگر استفاده می کنید، ما را تا انتهای این مقاله مجذوب نماینده و کاربردی همراهی نمایید. شما بعلاوه می توانید در انتها این مقاله نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

1) Earth View from Google Earth

یکی از افزونه های مجذوب نماینده برای صفحات تازه کروم، افزونه Earth View است. همان طور که احتمالا از نام آن متوجه شده اید، این افزونه از Google Earth ساخته شده است. با استفاده از این افزونه در هر باری که شما مرورگر خود را باز می کنید، Google Earth تصویری کاملاً تازه و زیبا به شما ارائه می نماید.

این بدان معناست که شما هرگز یک تصویر را دو بار نخواهید دید. پس همواره و در هر زمان که از سیستم خود بهره ببرید، با یک نمای خیره نماینده روبرو می شوید. اگر شما هم به تصاویر مختلفی که Google Earth به کاربران خود ارائه می نماید علاقه دارید، با استفاده از دکمه زیر این افزونه را به مرورگر گوگل کروم خود اضافه کنید.

2) Zest - New Tab

افزونه بعدی در این فهرست، افزونه Zest می باشد. هدف Zest یاری به کاربران برای ارتقای سطح کیفیت وبگردی و استفاده از صفحات تازه در مرورگر گوگل کروم است. Zest در واقعیت یک سایت نشانه گذاری اجتماعی است. نشانه گذاری اجتماعی بدین معناست که هدف دیگر این افزونه، کوشش برای ارائه محتوایی با کیفیت بالا و مرتبط برای شماست.

پس شما می توانید با استفاده از افزونه Zest اگر مقاله ای را مطالعه نمودید و باز هم احتیاج به مطالعه آن داشتید، مقاله را نشانه گذاری کنید تا در آینده باز هم به آسانی به آن دسترسی پیدا کنید. تفاوت Zest با سایر سایت های نشانک گذاری مشابه این است که تمرکز Zest روی پیدا کردن برترین مقالات است.

این افزونه به کاربران خود تضمین می دهد که مقالاتی که مشاهده می نمایند، برترین ها هستند. بنابراین Zest به شما این امکان را می دهد تا اطمینان داشته باشید که مقالات مورد مطالعه شما، ارزش وقت شما را دارند.

3) Tabby Cat

افزونه Tabby Cat سومین افزونه برتر این مقاله است. Tabby Cat یک افزونه برای صفحات تازه در گوگل کروم است که هدف آن سرگرم کردن کاربران است. این افزونه در هر صفحه تازه یک گربه متفاوت را در اختیار شما قرار می دهد تا با آن ارتباط برقرار کنید. این گربه ها پلک می زنند، می خوابند و اگر شما دوست داشته باشید می توانید آن ها را نوازش کنید.

پس در واقع شما با مشاهده گربه و بازی با آن، از وبگردی خود لذت می برید و یک تجربه خوب را با استفاده از این مرورگر برای خود ثبت می کنید. اگر به گربه ها علاقه ندارید، اصلا ناراحت نباشید زیرا گزینه های زیادی از حیوانات مختلف مانند سگ، پنگوئن، خرگوش و… در اختیار شما قرار دارند.

4) CaretTab

اگر در پی افزونه ای هستید که کاملاً قابل تنظیم باشد و به شما یاری کند تا با صفحه های تازه در گوگل کروم کارهای بیشتری را انجام دهید، CaretTab یک گزینه بسیار خوب برای شماست. شما می توانید بدون استفاده از Tab Maker، بسیاری از موارد را به دلخواه خود در گوگل کروم سفارشی سازی نمایید.

این افزونه به صورت پیش فرض می تواند ابزارهایی مانند ساعت، تاریخ، شرایط آب و هوا و بسیاری از گزینه های دیگر را در اختیار شما قرار دهد. CaretTab به طرز غیرقابل باوری قابل تنظیم و سفارشی سازی است.

برای مثال اگر شما می خواهید که چندین ساعت با منطقه ها زمانی متفاوت را در دسترس داشته باشید، با استفاده از این افزونه به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. بعلاوه اگر می خواهید لینک های مختلف دسترسی سریع به صفحات وب را در اختیار داشته باشید، باز هم باید از این افزونه بهره ببرید. پس همین حالا از دکمه زیر بهره ببرید و افزونه CaretTab را به مرورگر گوگل کروم خود اضافه کنید.

5) Workona Tab Manager

اگر شما هم نگران این هستید که چگونه کارهای خود را تحت کنترل نگه دارید، Workona برترین افزونه و گزینه ممکن برای شماست. در حقیقت Workona به شما امکان می دهد تا با مرورگر گوگل کروم خود کارهای بیشتری را انجام دهید. پس بدانید که Workona برای مدیریت صفحات، سازماندهی پروژه ها و گردآوری کارهای شما در یک مکان مورد استفاده قرار می گیرد.

این افزونه تمامی کارها را به وسیله بخشی به نام workspaces مدیریت می نماید. این کار به شما یاری می نماید تا مرورگر خود را بر اساس پروژه ای که روی آن کار می کنید، سازماندهی کنید. Workona بعلاوه دارای یک مدیر داخلی است که به شما برای کار در فضای ابری یاری می نماید. پس اگر شما هم دوست دارید که تمامی کارهای خود را در برترین شرایط ممکن مدیریت کنید، به وسیله دکمه زیر این افزونه را روی مرورگر کروم خود نصب کنید.

7) Google Arts & Culture

آخرین افزونه این فهرست، افزونه Google Arts & Culture می باشد. اگر به هنر علاقه دارید و یا حتی دوست دارید که در طی روز تصاویر زیبای هنری را مشاهده کنید، این افزونه یک گزینه عالی برای شماست.

افزونه Google Arts & Culture به شما این امکان را می دهد تا هر بار که یک صفحه تازه را گوگل کروم باز می کنید، آثار هنری زیبایی را مشاهده نمایید. شما با استفاده از این افزونه می توانید هر روز شاهکارهای بعضی از بزرگان و بعلاوه آثار معاصر را در دسترس داشته باشید و از آن ها بازدید کنید. نکته جالب ماجرا این است که شما می توانید آن ها را تا حدودی برای خود سفارشی سازی کنید.

جمع بندی

با استفاده از افزونه های موجود در این مطلب، شما می توانید تجربه بهتری را از وبگردی های روزانه در گوگل کروم برای خود رقم بزنید. همان طور که متوجه شده اید، تنوع و گستردگی گزینه ها در افزونه های این مطلب بسیار چشمگیر هستند. با استفاده از آن ها دیگر چیزی برای شما تکراری نخواهد شد و هر روز با موارد تازه و جالبی روبرو خواهید شد. پس در استفاده از آن ها اصلا درنگ نکنید و همین حالا یکی از آن ها را به دلخواه روی مرورگر گوگل کروم خود نصب کنید.

نظر شما در خصوص افزونه های مجذوب نماینده برای صفحات تازه کروم چیست؟ آیا شما افزونه برتر دیگری را در این زمینه می شناسید؟ آن را به ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ معرفی کنید.

منبع: MakeUseOf

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164353

به "7 افزونه مجذوب کننده برای صفحات تازه در گوگل کروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 افزونه مجذوب کننده برای صفحات تازه در گوگل کروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید