بازدید از اماکن مهم در تور استرالیا

به گزارش مجله سرگرمی، معمولاً استرالیا را کشور فرصت ها می دانند به همین خاطر برای سفر به این کشور اقدام می کنند تا خود را به این کشور برسانند. این کشور مملو از جاذبه های دیدنی و زیبا می باشد.

بازدید از اماکن مهم در تور استرالیا

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سام سیر، قابل توجه گردشگران تور استرالیا، این کشور در قاره استرالیا و همچنین مرکزیت آن کانبرا است. اگرچه که کانبرا پایتخت کشور استرالیا است اما سیدنی بزرگ ترین شهر این کشور می باشد. این کشور هیچ نوع مرز خاکی با کشورهای دیگر ندارد به دلیل این که قسمت شمال، جنوب، شرق و غرب این کشور را خلیج، اقیانوس و دریا در برگرفته است.

لطفا برای مشاهده تور لحظه آخری ایتالیا روی لینک تور استرالیا کلیک کنید.

این کشور با تهران هفت ساعت و نیم اختلاف ساعت دارد و همچنین مردمان آن به زبان استرالیایی و انگلیسی صحبت می کنند پس هیچ جای نگرانی نیست با این دو زبان می توانید به راحتی کار خودتان را در سفر با تور استرالیا راه بیاندازید.

آب و هوای شهر سیدنی استرالیا از منطقه به منطقه دیگر متفاوت بوده اما زمستان های این کشور اصلا برفی نیست و به تعبیری می توان گفت برف در این کشور عنصری نایاب می باشد. بنابراین بهترین زمان برای خرید تور استرالیا فصل زمستان است.

راهنمای سفر استرالیا و بازدید از مکان های مهم در تور استرالیا

لحظه ای که نام کشور استرالیا را می شنویم، ما شروع به فکر کردن درباره سواحل، بیابان و البته کانگوروها می کنیم. اما آیا فقط به آنها محدود است؟ نه، نه واقعا! این متن چیزهای فراتر از این ها را ارائه می دهد که فراتر از تصورات شماست. کوه های هیجان انگیز، پارک های ملی عظیم، سفرهای طولانی و حماسی جاده ای و نهایتا آبشارهای زیبا که بعضی از دلایلی است که استرالیا را در برنامه سفرهای خود قرار دهید.

شما می توانید با تور استرالیا از این مکان ها دیدن کنید. در این متن لیستی از بهترین مکان ها برای دیدن و لیست کارهایی است که در استرالیا انجام می شود که به شما کمک می کند تا آنچه که در تور استرالیا به دنبالش هستید، اطمینان حاصل کنید.

Island Kangaroo (استرالیای جنوبی): حفاظت از حیات وحش، چشم انداز باور نکردنی و زیبایی ناهموار از زندگی دریایی

اگر شما یک طرفدار حیات وحش هستید و به دنبال یک محل بیابان شکل هستید، پس مطمئن شوید که سفر به جزیره کانگورو (واقع در ساحل استرالیا جنوبی) در برنامه تور استرالیا شما وجود دارد. هنگامی که به آن جا می روید، حیوانات وحشی شامل پرنده ها، پنگوئن ها، پری دریایی، دلفین ها، کوالا و اخیدناها را مشاهده می کنید. باغ وحش واقعی را اینجا می بینید. همچنین، زیبایی چشم انداز کلاسیک استرالیا مطمئناً به شما اجازه خسته شدن را نمی دهد. حتی اگر شما به صورت انفرادی سفر کرده باشید.

جاذبه های گردشگری جزیره کانگورو

اگر شما در حال برنامه ریزی برای تعطیلات خود هستید که به جزیره Kangaroo، و سپس بازدید از Flinders Chase پارک ملی بپردازید لازم است بدانید بازتاب نور خورشید در سنگ ها، نمای شگفت انگیزی ساخته است. همچنین می توانید از قایق دریاسالار دیدن کنید، فراموش نکنید که دوربین خود را حفظ کنید، زیرا ممکن است از دستتان رها شود و به سنگ ها برخورد کند.

سفر در اینجا پایان نمی یابد، بلکه به سمت سنگ های قابل توجهی که توسط باران، باد و آب دریا تپه ای شکل شده اند، حرکت می کنید. همچنین، پیاده روی در پیاده روی Snake Lagoon Walk، که شما را به دهانه رودخانه برای دیدن منظره ای مسحور کننده از دریای خشمگین می رساند. این سرزمین به مجموعه ای از حوضچه ها و ورودی هایی که با پرندگان مختلف و زندگی دریایی، معروف است. اگر قصد دیدن از این جاذبه گردشگری را دارید، برنامه تور استرالیا را انتخاب کنید.

آژانس هواپیمایی سام سیر، در زمینه ویزا کانادا و ویزای توریستی شنگن، پرواز داخلی و خارجی و تور استرالیا و بلیط تک از طریق سفارت ایتالیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن و تور استرالیا و مالدیو ، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران با تهیه ویزا کانادا و ویزای توریستی شنگن، پرواز داخلی و خارجی در این جهت که با این آژانس هواپیمایی افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد.

آژانس هواپیمایی سام سیر با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه ویزا کانادا و ویزای توریستی شنگن پرواز داخلی و خارجی، تور ایتالیا و بلیط تک می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور تابستان اروپا، تور فرانسه ، تور فرانسه، تور استرالیا و تور موریس و مالدیو بلیط تک... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

Uluru، قلمرو شمالی: تجربه طبیعت هیجان انگیز، ارزش های فرهنگی و ماجراجویی شتر و هلی کوپترسواری

Uluru بیشتر به عنوان Ayers Rock شناخته می شود که یک میراث جهانی یونسکو است که با ماسه سنگ های عظیم ساخته شده و برجسته ترین مشخصه استرالیا است. هنگامی که از این محل بازدید می کنید، مطمئن هستم، هرگز تجربه ای را که بدست می آورید، فراموش نخواهید کرد.

همچنین، این محل به عنوان قلب استرالیا شناخته می شود اگر شما تا به حال برنامه ریزی سفر به شمال استرالیا را نکردید حتما این کار را بکنید و این تجربه زیبا را حس کنید. در ناحیه ای دور از قلمرو شمالی محلی است که، اهمیت فرهنگی زیادی دارد؛ زیرا شما می توانید Anangu Art را ببینید. عظمت سنگی که آنجا وجود دارد به نظر مقدس می رسد و ارزش صدها کیلومتر آمدن را دارد.

همه این جاذبه ها در تور استرالیا قابل دیدن است و از همه جذاب تر منظره نفس گیر طلوع و غروب خورشید در چشم انداز شگفت انگیز لذت خواهید برد و با آرامش با قدم زدن در اطراف ناحیه فوق العاده Uluru لذت خواهید برد. (این به شما امکان می دهد که بافت و رنگ سنگ را بیشتر کشف کنید).

در حومه Uluru، شما می توانید غارهای کوچک را پیدا کنید که در آن 10 هزار ساله پیش هنر خیره کننده طراحی شده که به عنوان گنجینه های ملی (همچنین گنجینه های پنهان استرالیا) در نظر گرفته شده است. حتما بازدید از این غارها را در برنامه تور استرالیا خود قرار دهید.

پایانی رپرتاژ آگهی

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50318

به "بازدید از اماکن مهم در تور استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از اماکن مهم در تور استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید