مهیج ترین جاذبه های گردشگری در تور برزیل

به گزارش مجله سرگرمی، ریودوژانیرو دومین شهر بزرگ برزیل است. در ریو، فستیوال های بزرگی در خیابان ها برگزار می گردد.

مهیج ترین جاذبه های گردشگری در تور برزیل

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سام سیر، در این شهر چون هنر خیابانی، قانونی است، این امر باعث شده است که ریودوژانیرو به بومی بزرگ برای علاقه مندان خیابانی مخصوصاً نقاشان و طراحان خیابانی و نقاشی های دیواری در سراسر دنیا تبدیل گردد و هنرمندان با آزادی و کسب اجازه به نقاشی و هنرمندی می پردازند. بهترین زمان خرید تور برزیل زمان های برگزاری فستیوال ها و کارناوال های ریو هست.

مجسمه بزرگ مسیح، نماد شهر ریو است، این تندیس بزرگ ترین مجسمه آرت دکو در دنیا و پنجمین تندیس بزرگ مسیح است. روزانه حدود 5،000 نفر از آن بازدید می نمایند.

برای مشاهده تور لحظه آخری برزیل با قیمت مناسب روی لینک تور برزیل کلیک کنید.

چرا تور برزیل و ریودوژانیرو را انتخاب کنیم

ریو یکی از بزرگ ترین شهرهایی است که در کنار دریا قرار گرفته است. مجسمه فوق العاده مسیح این شهر و البته جشنواره هایش شهرت بسیاری دارد. شهر ریو در واقع شبه جزیره است و از سه طرف توسط اقیانوس اطلس محاصره شده است. دیدن طلوع و غروب خورشید و قایق سواری در ریو آدرنالین فراوانی را در شما ترشح می نماید.

آبشارهای ایگواسو برزیل یا آرژانتین؟ Iguazú falls

آبشارهای ایگواسو که دارای 257 آبشار در راهی به درازای 7/2 کیلومتر هست، واقع شده در مرز برزیل و آرژانتین هستند. این آبشارها جزو یکی از عجایب هفتگانه دنیا برگزیده شده اند و در لیست میراث طبیعی یونسکو وجود دارند. این متن از این جاذبه بی نظیر دنیا سخن می گوید و اگر می خواهید به برزیل یا آرژانتین سفر کنید، حتماً به این مناطق زیبا سر بزنید. البته شما می توانید با خرید تور برزیل از این مکان ها دیدن کنید.

ویژگی های آبشارهای ایگواسو برزیل

بلندی هرکدام از آبشارها چیزی حدود 60 تا 82 متر است و تعداد آبشارهای کوچک، بستگی به سطح آب در زمان های گوناگون سال چیزی حدود 150 تا 300 آبشار است. حدوداً نیمی از جریان آب به داخل شکافی به نام گلوگاه شیطان می رود. گلوگاه شیطان که به شکل یو انگلیسی (U) است؛ 82 متر بلندی، 150 متر پهنا و 700 متر درازا دارد. در هرسال به خاطر فرسایش آبی، 3 میلی متر از لبه های آبشار کم می گردد. آب ایگواسوی پایین داخل دره ای انباشته شده و به رودخانه پارانا می رود که در برابر آن سد ایتایپو ساخته شده است. اگر قصد دیدن از این جاذبه گردشگری را دارید تور برزیل را رزرو کنید.

آشنایی با شهر ایگواسو

اسم این منطقه فوز دو ایگواسو (دهانه رود ایگواسو) است که واقع در مرز آبشارهای ایگواسو برزیل است. ایگواسو جزو شهرهای بزرگ استان پارانا محسوب می گردد. جمعیت شهر حدود 265،000 نفر و در 650 کیلومتری غرب کوریتیبا (مرکز استان پارانا) واقع شده است.

بر طبق آنالیز هایی که به وسیله مؤسسه گردشگری برزیل (Embratur) عمل شده، در سال های جدید ایگواسو پس از ریو پرطرفدارترین و پر توریست ترین مقصد گردشگری تفریحی در برزیل بوده است. اگر از تور برزیل بهره ببرید بازدید این مناطق در برنامه سفر شما خواهد بود.

سد ایتایپو بر روی آبشارهای ایگواسو

سد ایتایپو که در روی سطح رودخانه پارانا در داخل مرز پاراگوئه و برزیل (شهر ایگواسو) ساخته شده، طول آن آنقدر زیاد است که جزو بلندترین سدهای دنیا محسوب می گردد. این سد در سال 1994 توسط انجمن مهندسی عمران آمریکا جزو یکی از عجایب هفت گانه دنیا مدرن برگزیده شده است. اگر دنبال قایق رانی و تفریح آبی در این منطقه هستید، تور برزیل را برای خود رزرو کنید. معنی اسم این سد صدای سنگ است.

آژانس هواپیمایی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن و پرواز داخلی و خارجی تور بالی به وسیله سفارت بالی در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این جهت که با این آژانس هواپیمایی سام سیر افتخار همراهی را داده اند را دارا می باشد.

سام سیر دارای کادر حرفه ای و مجرب و آگاه در زمینه پرواز داخلی و خارجی و تور بالی می باشد و می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور ایتالیا، تور فرانسه، تور پاریس و تور بالی و پرواز داخلی و خارجی… را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

پارک پرندگان

پارک پرندگان، یک باغ وحش ویژه واقع در پیرامون پارک ملی ایگواسو هست که در سال 1994 ساخته شده است. در این پارک شما می توانید تماس مستقیم و با فاصله کم با 1020 پرنده از 150 مدل گوناگون برقرار کنید. 5/16 هکتار بزرگی دارد و در بین جنگل های انبوه بارانی آتلانتیک واقع شده است. شما در کم ترین فاصله امکان این را دارید که مدل های مختلف طوطی مکائو و توکان و زیبایی آن ها را ببینید. اگر اهل عکاسی و طبیعت هستید با تور برزیل همراه شوید.

تفریحات اطراف آبشارها مانند رستوران

در داخل هر دو کشور (برزیل و آرژانتین) تفریحات قایق های تندرو که معروف به ماکوکو سافاری هستند وجود دارند که تجربه قایقرانی در دل آبشارهای بی نظیر را برای گردشگران ایجاد می نمایند که هزینه اش با هزینه کلی تور برزیل به طور جداگانه است. راه های پیاده روی به منظور رسیدن به آبشارها همچنین جزو خاطره انگیزترین لحظه های زندگیتان را رقم می زند.

جهت دسترسی به رنگین کمان آبشارهای ایگواسو برزیل

به خاطر تعداد زیاد بازدیدنماینده از پارک و همچنین کم شدن اثرات مخرب در زیست محیطی، اتوبوس های دوطبقه جدیدی با چشم انداز پانوراما و با تعداد ظرفیت 72 نفر، گردشگران را سوار می نمایند که توضیحات لازم را مسئول تور برزیل می دهد. شما این امکان را دارید که در راه ورودی پارک تا آبشار که 10 دقیقه زمان می برد، حیوانات باارزشی مانند یوزپلنگ، راکون، پروانه، میمون پرگو، توکان، مار مرجانی، طوطی و تمساح کیمن را ببینید.

انتهای رپرتاژ خبری

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32728

به "مهیج ترین جاذبه های گردشگری در تور برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهیج ترین جاذبه های گردشگری در تور برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید