20 درصد هزینه خوابگاه خودگردان دانشگاه بجنورد به دانشجویان بازمی شود

به گزارش مجله سرگرمی، مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد گفت: با توجه به استیجاری بودن ساختمان ها و صرف هزینه هایی در جهت آماده بودن سراها، مقرر شد فقط هزینه های جاری سرا شامل 20 درصد اجاره بهای نیمسال دوم به حساب دانشجویان بازگردانده گردد.

20 درصد هزینه خوابگاه خودگردان دانشگاه بجنورد به دانشجویان بازمی شود

محمود مشکات، مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: با توجه به برگزاری امتحانات به صورت مجازی و عدم فعالیت سراها، جلسه مشترک شورای نظارت و ارزیابی سرا های دانشجویی غیردولتی و مدیران سرا ها در مورد چگونگی تسویه حساب با دانشجویان، تخلیه اتاق ها و فعالیت سرا ها در سال تحصیلی آینده برگزار گردید.

مشکات با اشاره به نتایج این جلسه اظهار کرد: با توجه به استیجاری بودن ساختمان ها و صرف هزینه هایی در جهت آماده بودن سراها، مقرر شد فقط هزینه های جاری سرا شامل 20 درصد اجاره بهای نیمسال دوم به حساب دانشجویان بازگردانده گردد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد با تاکید بر لزوم تسویه بدهی توسط دانشجویان ادامه داد: مدیران سرا ها نیز اسامی دانشجویانی که نسبت به تسویه حساب اقدامی انجام نداده اند را برای پیگیری در اختیار دانشگاه های محل تحصیل آن ها قرار خواهند داد.

وی اضافه کرد: مقرر شد در جهت حمایت از دانشجویان، گزارشی به ستاد مقابله با کرونا ارائه گردد تا در صورت امکان و در چهارچوب راه حل های حمایتی از مشاغل آسیب پذیر، سرا های دانشجویی غیردولتی نیز از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

مشکات توضیح داد: در این صورت به نسبت بهره مندی خوابگاه داران از تسهیلات، میزانی از اجاره بهای پرداختی به حساب دانشجویان عودت داده می گردد.

این مسئول در خاتمه گفت: فعالیت و بازگشایی تمامی سرا های دانشجویی غیردولتی همزمان با آغاز سال تحصیلی آینده نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95586

به "20 درصد هزینه خوابگاه خودگردان دانشگاه بجنورد به دانشجویان بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 درصد هزینه خوابگاه خودگردان دانشگاه بجنورد به دانشجویان بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید