10 چیز برتر برای دیدن و انجام در آلمان

به گزارش مجله سرگرمی، آلمان یکی از بزرگ‌ترین کشورهای اروپایی است که طیف وسیعی از فرصت‌ها برای لذت بردن و یادگیری در مورد فرهنگ را ارائه می‌دهد . از معماری تاریخی و شهرهای قرون‌وسطی گرفته تا مکان‌هایی مانند تفریحگاه جزیره گرمسیری - مقصد مورد علاقه شما را انتخاب کرده و یک سفر را در سال جاری برنامه‌ریزی کنید !

10 چیز برتر برای دیدن و انجام در آلمان

10. ملاقات با بهار در بن
Heerstrasse نیز به نام خیابان شکوفه گیلاس معروف است . این خیابان بعد از شروع به ارسال تصاویر درختان شکوفا شد . هر بهاری ، معمولا ً در ماه آوریل ، خیابانی در بن با این شکوفه‌های صورتی زیبا رونق می‌گیرد .
چرا به آنجا بروی ؟
خیابان در محله Nordstadt ، در مرکز شهر ، تنها 5 دقیقه از خانه مشهور Beethovens ، که یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در اینجا است ، یافت می‌شود .
9. رفتن به اپرا Semperoper
در درسدن ، خانه اپرا در واقع یک تالار کنسرت شگفت‌انگیز است ! بخشی از مرکز تاریخی درسدن زیبا ، خانه اپرا در سال 1841 توسط گوتفرید Semper ساخته شد . اولین اپرا که در اینجا اجرا شد توسط کارل ماریا فون وبر ، آهنگساز آلمانی نوشته شد . امروزه ، اپراهای متعدد و اجراهای باله ، که اغلب کلاسیک هستند ، بازدیدکنندگان را سرگرم می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
تورها و تورهای متنوع گوناگون به توریست‌ها اجازه می‌دهند تا ساختمان باشکوه و فضای داخلی مجلل آن را کشف کنند . علاوه بر این یک رستوران شیک و زیبا بین & Beluga وجود دارد که غذاهای خوش‌مزه و لیستی منحصر به فرد ارائه می‌دهد .
8. در تفریحگاه جزایر گرمسیری استراحت کنید.
یک فرودگاه سابق شوروی که به نام the شناخته می‌شود اخیرا ً به ماموریت سرگرم‌کننده تری تبدیل شده‌است . یازده سال پیش زنجیره تفریحگاه جزیره گرمسیری یک پارک آبی بزرگ در نزدیکی برلین افتتاح کرد . این پارک 24 ساعت در روز باز است و بیش‌ترین فعالیت‌ها را برای کل خانواده فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
از سواحل شنی سفید ، درختان خرما ، آبشارها و جنگل‌های انبوه مناطق گرمسیری ، برای چرخش waterslides ، درس‌های سالسا ، حرکات آکروباتیک و حتی بلوار خرید - فضای کافی برای همه چیز وجود دارد !
7. پرش با اسکی در Steinach
اکنون ورزش فقط برای حرفه‌ای‌ها خطرناک است . اما هیچ‌کس به دنیا نیامده که بداند چطور این کار را بکند ، درست است. کاری که شما انجام می‌دهید این است که به سمت یک مرکز بیرونی بروید که در آن شما به طناب و زمین متصل می‌شوید و بعد از یک پرش با اسکی 150 متر پرش عالی انجام می‌دهید .
چرا به آنجا بروی ؟
این مرکز دوره‌های مختلفی ارائه می‌دهد ، اما شما باید پیشاپیش رزرو کنید .
6. پیاده‌روی در سوییس Saxon
یک منطقه کوهنوردی زیبا و یک پارک ملی در امتداد رودخانه الب در دره واقع شده‌است . حدود 1000 قله کوه نوردان را جذب کرده و مناظر خیره‌کننده را ارائه می‌دهند . The به طور خاص جذاب است - آن پلی است که بین برج‌های سنگی و نقطه نظراتی روی آن‌ها ساخته شده‌است.
چرا به آنجا بروی ؟
بالا رفتن آزاد از اینجا سرچشمه می‌گیرد و یک سنت افراطی از روش Baustelle ایجاد کرده‌است - تکنیکی که در آن دیگران برای بالا رفتن از بخش‌های سخت مورد استفاده قرار می‌گیرند . با این حال ، راهپیمایان واقعی نیز کاره‌ای زیادی برای انجام و دیدن در این پارک تماشایی خواهند داشت .
5. در Cochem به سایت Tasting بروید .
Cochem با معماری تاریخی که از قرون میانه تا اواخر قرن نوزدهم گسترده شده‌است ، لذت می‌برد . قلعه سلطنتی Cochems که در بالای تپه‌ای قرار دارد ، مهم‌ترین و impressive مکان است . این شهر که در ناحیه دره Mosel از تاکستان واقع شده‌است ، به خاطر منطقه‌ای که می‌تواند در یک تور اکسپرس قابل‌بررسی باشد ، معروف است . با این حال ، بهتر است در هنگام پیاده‌روی و یا با یک دوچرخه اجاره‌ای کشف کنید . شهر کوچک است ، اما چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد ، در حالی که در یک سفر آخر هفته کوتاه .
چرا به آنجا بروی ؟
به معماری زیبا ، مناظر و کمی هم خوب نگاه کنید . یک وعده غذای پهلوانان در قلعه سلطنتی تجربه هیجان انگیزی را ارائه می‌دهد .
4. بازدید از قلعه Lichtenstein
قلعه او در یک صخره در کوه‌های آلپ زیبای Swabian واقع شده‌است . اولین قلعه اینجا در قرن 13 ساخته شد . کاخ فعلی مقر یک کلبه شکاری پادشاه فردریک اول در وورتمبرگ و قلعه برادرزاده‌اش است . دومی الهام‌گرفته از رمان ویلهلم Hauffs لیختنشتاین بود .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدید کنندگان از تورهای راهنما می‌توانند اتاق‌های کاخ مانند را که با نقاشی‌های قرون‌وسطی ، اسلحه‌خانه ، نقاشی‌های دیواری و شیشه‌های رنگی پر شده‌اند را کشف کنند . این قلعه کاملا ً مبله شده و دارای مبلمان قرون‌وسطی اصلی است . نیازی به گفتن نیست که مناظر panoramic حیرت‌انگیز به کوه‌های Swabian از قلعه باز می‌شوند .
3- دیدن رویداده‌ای فرهنگی در هایدلبرگ
یک مقصد گردشگری بسیار محبوب ، شهر کارت پستالی است . جاذبه‌های اصلی آن ، ساختمان‌های تاریخی قرون‌وسطی و باروک ، از جمله خرابه‌های قلعه رنسانس معروف هستند . قدیمی‌ترین دانشگاه در آلمان ، دانشجویان و دانشمندان را به سوی خود جذب می‌کند . بنابراین شهر پر از رویداده‌ای زنده است و سرعت آن برخلاف شهرهای کوچک دیگر است .
چرا به آنجا بروی ؟
در سال 2016 این شهر میزبان جشنواره‌های مختلف موسیقی ، تئاتر و هنر و همچنین سرگرم‌کننده و فرهنگی خواهد بود . این سایت را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید .
2. به آلپ باواریا بروید
آلمان نیز قطعه خوبی از کوه‌های آلپ - بزرگ‌ترین محدوده کوهستانی در اروپا دارد - و در باواریا جنوبی یافت می‌شود . این کار همه فضای باز و لذت بخش را فراهم می‌کند .

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 498

به "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در آلمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در آلمان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید