یک ست از ایتالیا بگیریم، کار بزرگی نموده ایم، می دانستم تیم ملی را همراهی نمی کنم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قبل از بازی با صربستان می دانستم به ایتالیا نمی روم چون ولاسکو می خواست به من استراحت بدهد.

یک ست از ایتالیا بگیریم، کار بزرگی نموده ایم، می دانستم تیم ملی را همراهی نمی کنم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

حمزه زرینی پس از بازی دوم ایران مقابل صربستان که به اولین پیروزی ملی پوشان کشورمان در تاریخ لیگ جهانی والیبال منجر شد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسینم گفت: همان طور که همه شاهد بودند بازی خیلی خوب و نزدیکی با صرب ها داشتیم. ما روی نقاط ضعف حریف کار کردیم و توانستیم بیشتر از نقاط ضعف صرب ها استفاده کنیم. در یک سری از پست ها در بازی اول، ضعیف کار کردیم که توانستیم در مسابقه دوم جبران کنیم و بازی را ببریم.

او درمورد نقاط ضعف ایران در اولین مسابقه با صربستان و شکست هم تیمی هایش در این بازی گفت: در آن بازی ما در منطقه 4 یعنی پست تخصصی من، ضعیف کار کردیم اما در بازی دوم، اکثر پاس هایی که به من ختم شد تبدیل به امتیاز شد و تیم نتیجه دلخواهش را گرفت. نمی دانم چرا نتوانستم در بازی اول به تیم یاری کنم اما راضیم که در بازی دوم، سهم کوچکی در پیروزی تیمم داشتم.

زرینی که با نظر ولاسکو به ایتالیا نرفته درباره علت این تصمیم سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران گفت: قبل از بازی با صربستان می دانستم که به ایتالیا نمی روم، چون ولاسکو می خواست به من استراحت بدهد. از طرفی مصدومیت کوچکی دارم که باید رفع گردد. بنابراین این تصمیم کادر فنی دلیل خاصی ندارد و در بازی های بعدی تیم ملی را همراهی می کنم.

اینکه آیا زرینی در بازی با کوبا برای ایران بازی خواهد نمود؟، سؤالی است که او در پاسخ به آن گفت: در بازی با آلمان صددرصد بازی می کنم. اگر مشکل خاصی هم پیش نیاید برای بازی با کوبا هم قرار است به این کشور بروم. چون تیم از ایتالیا به کوبا می رود باید دید شرایط حضور من در کوبا فراهم می گردد یا نه اما قرار بر این است که به کوبا بروم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال از بازی دوم خودش مقابل صرب ها ابراز رضایت کرد و گفت: من در بازی دوم، چند اشتباه داشتم اما در کل از بازی خودم راضی هستم. بالاخره هر بازیکن در هر بازی اشتباهاتی دارد ولی روی هم رفته از بقیه بازیکنان بیشتر امتیاز گرفتم. من تا آن جایی که توانستم به تیم یاری کردم. من در بازی اول نتوانستم در اسپک خوب ظاهر شوم به همین خاطر برایم سخت بود بعد از 2 روز ذهنیتم را عوض نموده و خوب بازی کنم اما فکر می کنم در بازی دوم راضی کننده بودم همان طور که مربیان و کادر فنی هم از من راضی بودند.

مهمترین اتفاقی که در بازی دوم ایران مقابل صربستان افتاد و روی بازی تیم ملی هم تأثیر گذاشت، مصدومیت فرهاد قائمی بود. او که بعد از مهار سرویس پرقدرت الکساندر آتاناسیویچ، قطر پاسور قدرتمند صربستان، مصدومیت کهنه کمرش عود کرد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. با تمام این اوصاف ولاسکو او را در ترکیب تیم اعزامی به ایتالیا قرار داد و به همراه سایر بازیکنان به این کشور رفت.

هرچند گفته می گردد بعید است قائمی به بازی با تیم اول گروه B برسد اما حمزه زرینی، بازیکن هم پست او در تیم ملی با تأکید بر اینکه حال عمومی قائمی خوب است، گفت: بعد از مصدومیتی که برای قائمی پیش آمد او را به بیمارستان بردند. او بعد از مداوا در بیمارستان هم لنگان لنگان به هتل آمد. من فکر نمی کنم او به بازی با ایتالیا برسد. البته شاید هم این اتفاق بیفتد چون دکتر تیم ملی والیبال در ایتالیا همراه این تیم است و هرروز هم فیزیوتراپی انجام می دهد. با این حال و با توجه به اینکه کمردرد قائمی یک مصدومیت قدیمی است فکر نمی کنم بتواند در ایتالیا بازی کند اما امیدوارم به بازی برسد و بتواند به تیم یاری کند.

زرینی شانس ایران را در بازی مقابل ایتالیا که فعلاً با 15 امتیاز از 6 بازی در صدر جدول گروه دوم لیگ جهانی والیبال قرار گرفته است، چندان زیاد نمی داند. او در این خصوص گفت: فکر نمی کنم شانسی مقابل ایتالیا داشته باشیم، چون ایتالیا قوی ترین تیم گروه ماست و از همه تیم ها هم سرحال تر است. اگر توجه داشته باشید ایتالیا توانسته روسیه (قهرمان المپیک لندن) را 3 - صفر در خانه خود شکست دهد و با نتیجه 3 - 2 به این تیم باخته. بازیکنان ایتالیا در این دوره خیلی آماده هستند و من فکر نمی کنم شانسی مقابل این تیم داشته باشیم اما خیلی راضی می شوم که حتی بتوانیم یک ست از ایتالیایی ها بگیریم. اگر بتوانیم این کار را در ایتالیا انجام دهیم واقعاً کار بزرگی انجام داده ایم.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36514

به "یک ست از ایتالیا بگیریم، کار بزرگی نموده ایم، می دانستم تیم ملی را همراهی نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ست از ایتالیا بگیریم، کار بزرگی نموده ایم، می دانستم تیم ملی را همراهی نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید