بی انصافی است همه موفقیت ها به نام ولاسکو ثبت گردد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: بعید است تیم ملی در کوبا و ایتالیا بتواند از پس این تیم های قدرتمند بربیاید اما مقابل صربستان و آلمان در سالن آزادی، می توانیم به دریافت امتیاز امیدوار باشیم.

بی انصافی است همه موفقیت ها به نام ولاسکو ثبت گردد

محمد ترکاشوند در خصوص دیدار تیم ایران در لیگ جهانی والیبال مقابل صربستان به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ما در سالن آزادی میزبان صربستان هستیم و فشاری که تماشاگران به این تیم وارد می نمایند باعث می گردد تا بازیکنان ایران، راحت تر بازی نمایند. ایران در لیگ جهانی 2013، دو بار فرصت میزبانی دارد و این بهترین فرصت برای دریافت امتیاز است. بعید است که تیم ملی در کوبا و ایتالیا بتواند از پس این تیم های قدرتمند بربیاید ولی مقابل صربستان و آلمان در سالن آزادی، می توانیم به دریافت امتیاز امیدوار باشیم.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ادامه داد: در این بازی باید سعی کنیم، خوب سرویس بزنیم و دریافت اول تیم صربستان را با مشکل روبرو کنیم. با توجه به شناخت خوب و کاملی که پاسور صربستان از والیبال و بازیکنان ما دارد، اگر رو به پاس های سرعتی بیاورد با مشکل روبرو می شویم. تیم ملی در بازی با روسیه هم مقابل پاس های سرعتی، ضعف داشت. از طرف دیگر باید دریافت اول خوبی داشته باشیم تا توپ اول، سالم به دست پاسور برسد.

ترکاشوند در خصوص خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز یادآور شد: والیبال ایران در سال های اخیر، رشد زیادی نموده ولی اینکه بخواهیم ولاسکو را تنها عامل این پیشرفت بدانیم، درست نیست. ولاسکو مربی بزرگ و شناخته شده ای در جهان است و با حضورش در ایران و ارائه تاکتیک ها و تمرینات روز جهان، والیبال ایران را متحول نموده است. اما نسلی که هم اکنون در تیم بزرگ سالان حضور دارند، حاصل کوشش 10 سال گذشته مربیان داخلی در رده نوجوانان و جوانان هستند. اگر تمام این موفقیت ها را به نام ولاسکو ثبت کنیم، بی انصافی است.

شماره 11 پیشین تیم ملی والیبال در مقایسه امکانات امروز فدراسیون با زمانی که خودش در اردوهای تیم ملی بود، گفت: اگر در زمان ما اردوها و امکاناتی که در حال حاضر در اختیار تیم ملی است، در اختیار ما می گذاشتند، همان 10 سال پیش قهرمان آسیا می شدیم. در زمان ما، تنها بازی تدارکاتی تیم ملی با تیم های نوجوانان و جوانان و یا در نهایت یک تیم درجه چندم از روسیه بود. ما با این شرایط، دوم و سوم آسیا شدیم. اما حالا حتی تیم نوجوانان ما به راحتی در اروپا اردو می زند.

وی ادامه داد: نسل ما بعد از کسب نایب قهرمانی و سومی آسیا به اوج تجربه رسیده بود و اگر زود از تیم ملی کنار گذاشته نمی شدیم، می توانستیم قهرمان آسیا شویم. به هرحال سلیقه رئیس فدراسیون در آن موقع این گونه بود.

محمد ترکاشوند در حال حاضر، سرمربی تیم والیبال ناشنوایان ایران است و قرار است با این تیم در المپیک ناشنوایان که از سوم مرداد ماه امسال در بلغارستان برگزار گردد، شرکت کند.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43098

به "بی انصافی است همه موفقیت ها به نام ولاسکو ثبت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی انصافی است همه موفقیت ها به نام ولاسکو ثبت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید